Candidatul Ideal
- studii medii;
- abilitati de comunicare dezvoltate;
- orientare catre client;
- initiativa si implicare;
- cunostinte operare PC (nivel de baza);
- experienta in customer service reprezinta un avantaj;
Descrierea jobului
- preia comenzile lansate de clienti prin intermediul magazin-ului online;
- contactarea clientilor in vederea confirmarii comenzilor si adreselor de livrare;
- sa oferi clientilor suport cu privire la comanda, la eventualele sesizări, modalitatea de plată sau livrare.
- recomandarea/propunerea unor tipuri de abonamente/pachete, in functie de nevoile acestora (upsell).
Oferim:
- salariu fix;
- tickete de masa;
- comision;
- mediu placut de lucru;
- abonament apa/cafea.
Descrierea companiei
La Fantana este cel mai important furnizor de servicii de aprovizionare cu apa si cafea pentru companii si un distribuitor major pentru HoReCa de produse si echipamente pentru cafea. Din 2014 asiguram servicii integrate de apa si cafea pentru afaceri, intr-o formula completa: produse cheie si complementare, livrare, echipamente, service, igienizare si training de utilizare. Operam intr-un domeniu in care produsele noastre, apa si cafeaua, se afla intr-o relatie de durata cu utilizatorii. Intelegem deplin responsabilitatea si actionam cu toata seriozitatea pentru ca acestea sa ofere incredere.
Anvergura si experienta dobandita permit companiei sa ofere servicii accesibile, intr-un mod flexibil si responsabil. La Fantana numara peste 800 de angajati în România si Serbia si 45.000 clienţi - companii, instituții și persoane fizice.
Anvergura si experienta dobandita permit companiei sa ofere servicii accesibile, intr-un mod flexibil si responsabil. La Fantana numara peste 800 de angajati în România si Serbia si 45.000 clienţi - companii, instituții și persoane fizice.