OPERATOR CALL CENTER
CONTACT CENTER SEVERIN S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Abilitati de gandire critica si gestionarea informatiilor
- Puternice abilitati de vanzare, comunicare, persuasiune si negociere
- Adaptabilitate tuturor lucrurilor din cadrul fisei postului
- Identifica noi oportunitati de dezvoltare si imbunatatire a serviciilor companiei
- Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze
- Dorinta de a invata lucruri noi
- Spirit competitiv si curaj
- Viziune pe termen lung si atingerea tuturor obiectivelor
- Capacitate de solutionare imediata a problemelor intampinate
- Minim 2 ani de zile experienta in domeniul vanzarilor
- Persoana deschisa, sociabila si cu spirit de echipa
Descrierea jobului
Atributii:
Beneficii:
- Generarea de rapoarte zilnice/saptamanale/lunare
- Cunoasterea amanuntita a tehnicilor de vanzare, persuasiune si negociere
- Gestionarea situatiilor de criza
- Comunicarea cu clientii privilegiati din proiectul in sine
- Imbunatatirea comunicarii scrise si verbale cu clientii
Beneficii:
- Pachet salarial atractiv;
- Bonusuri in functie de realizari;
- Echipament de ultima generatie ce contribuie la eficientizarea sarcinilor
- Tichete de masa;
- Locatie centrala aproape de mijloacele de transport in comun;
- Colectiv tanar si ambitios cu dorinta de dezvoltare;
- Training specializat gratuit (pe activitatea companiei);
- 25 de zile de concediu;
- Oportunitate excelenta pentru cariera;
Descrierea companiei
Connect Center este primul call center oficial din România de vorbitori de limbă română și cehă.
Connect Center, înființat în Drobeta Turnu Severin, pune accent pe oameni, fiind format dintr-un colectiv tânăr, entuziast și cu dorință de dezvoltare. Activitatea noastră vine în sprijinul companiilor dornice să își externalizeze activitățile de relații cu clienții, oferind o paletă amplă și diversificată de servicii de tip Contact & Call Center (complete, personalizate, simple și complexe): INFO Line, Help Desk, Telemarketing, Telesales, Customer Care, Servicii de sondare a opiniei publice.
Connect Center, înființat în Drobeta Turnu Severin, pune accent pe oameni, fiind format dintr-un colectiv tânăr, entuziast și cu dorință de dezvoltare. Activitatea noastră vine în sprijinul companiilor dornice să își externalizeze activitățile de relații cu clienții, oferind o paletă amplă și diversificată de servicii de tip Contact & Call Center (complete, personalizate, simple și complexe): INFO Line, Help Desk, Telemarketing, Telesales, Customer Care, Servicii de sondare a opiniei publice.
Publicat
19 Mart. 2024
Reactualizat
19 Mart. 2024
Expiră
18 Apr. 2024