Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

OPERATOR CALL CENTER

CONTACT CENTER SEVERIN S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Abilitati de gandire critica si gestionarea informatiilor
  • Puternice abilitati de vanzare, comunicare, persuasiune si negociere
  • Adaptabilitate tuturor lucrurilor din cadrul fisei postului
  • Identifica noi oportunitati de dezvoltare si imbunatatire a serviciilor companiei
  • Nivel avansat de cunoastere a limbii engleze
  • Dorinta de a invata lucruri noi
  • Spirit competitiv si curaj
  • Viziune pe termen lung si atingerea tuturor obiectivelor
  • Capacitate de solutionare imediata a problemelor intampinate
  • Minim 2 ani de zile experienta in domeniul vanzarilor
  • Persoana deschisa, sociabila si cu spirit de echipa

Descrierea jobului

Atributii:
  • Generarea de rapoarte zilnice/saptamanale/lunare
  • Cunoasterea amanuntita a tehnicilor de vanzare, persuasiune si negociere
  • Gestionarea situatiilor de criza
  • Comunicarea cu clientii privilegiati din proiectul in sine
  • Imbunatatirea comunicarii scrise si verbale cu clientii

Beneficii:
  • Pachet salarial atractiv;
  • Bonusuri in functie de realizari;
  • Echipament de ultima generatie ce contribuie la eficientizarea sarcinilor
  • Tichete de masa;
  • Locatie centrala aproape de mijloacele de transport in comun;
  • Colectiv tanar si ambitios cu dorinta de dezvoltare;
  • Training specializat gratuit (pe activitatea companiei);
  • 25 de zile de concediu;
  • Oportunitate excelenta pentru cariera;

Descrierea companiei

Connect Center este primul call center oficial din România de vorbitori de limbă română și cehă.

Connect Center, înființat în Drobeta Turnu Severin, pune accent pe oameni, fiind format dintr-un colectiv tânăr, entuziast și cu dorință de dezvoltare. Activitatea noastră vine în sprijinul companiilor dornice să își externalizeze activitățile de relații cu clienții, oferind o paletă amplă și diversificată de servicii de tip Contact & Call Center (complete, personalizate, simple și complexe): INFO Line, Help Desk, Telemarketing, Telesales, Customer Care, Servicii de sondare a opiniei publice.
Publicat 19 Mart. 2024 Reactualizat 19 Mart. 2024 Expiră 18 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.