Publicat 12 Apr 2019 | Expiră 13 Mai 2019

Operator Call Center

4 posturi
Expirat
Anunț inactiv

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare.

Înapoi la joburi

Candidatul ideal

  • cunoașterea limbii engleze la nivel avansat;
  • persoană comunicativă, energică, cu dorință de creștere profesională;
  • capacitate de integrare, adaptare și desfășurare a activității în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
  • cunoștințe de bază operare PC, navigare internet;
  • cunoștințe de bază operare dispozitive smartphone și tablete;
  • cunoștințe de bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.
  • cunoștințele de limbă italiană reprezintă un avantaj

Descrierea jobului

Vino să lucrezi într-o companie stabilă, cu peste 20 de ani de experiență, tradiție și inovare in domeniul BPO financiar bancar!

Job-ul presupune:
Activitate în contact direct și continuu cu clienții din domeniul financiar bancar, prin intermediul diferitelor instrumente de lucru puse la dispoziție, utilizând atât canalele tradiționale de comunicare (voce, mail) cât și canalele alternative moderne (chat, skype).

Oferta noastră:

  • pachet salarial motivant, ce crește odată cu rezultatele tale;
  • al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an;
  • premiu anual acordat în funcție de rezultate;
  • training-uri și certificări specializate în țară și în strainătate gratuite;
  • mediu de lucru modern și plăcut;
  • servicii medicale în sistem privat – Medlife;
  • decontare anuală a lentilelor antireflex pentru protecția ochilor tăi;
  • acces nelimitat la 54.231 de carți prin Bookster.ro.

Descrierea companiei

Societatea Selir a fost înființată în anul 1995, în Galați, ca parte componentă a grupului italian de bănci și societăți financiare SELLA.

SELIR este o companie cu peste 400 de angajați, care oferă servicii de tip outsourcing, în conformitate cu cererile de externalizare primite, iar principalul obiectiv este de dezvoltare continuă pe baza experieței acumulate și a profesionalismului, oferind clienților servicii de înaltă calitate și cu mare valoare adăugată.

Astăzi oferim o paletă largă de servicii, cum ar fi:

Servicii IT (dezvoltare și mentenanță software);
Servicii Administrative de Back Office;
Servicii de Asistenţă de tip Call Center;
Servicii de Asistenţă Sistemistică(tehnică) de nivel 1;
Servicii de analiza dosare credite;
Servicii de recuperare credite;
Studii şi Analize financiare;
Robotic Process Automation și AI.

Compania Selir a primit de curând Premiul pentru Cea Mai Bună Companie BPO din România - sub 800 de angajați, premiu oferit de Outsourcing Today.

Pentru mai multe detalii te așteptăm pe site-ul nostru la adresa www.selir.com sau la numărul de telefon 0236.412.746.

Expirat
Operator Call Center  -  S.C. SELIR. S.R.L.