Operator Call Center (suport tehnic level1) - 24/7
RASIROM RA
5 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Absolvent liceu/Student
Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7)
Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1)
Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office
Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1
Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date)
Excelente abilități de comunicare, relaţionare
Orientare către client
Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor)
Capacitate de planificare și organizare
Adaptabilitate si flexibilitate
Disponibilitate la lucru in 3 ture (prezenta 24/7)
Experiență in adrul unui call center (suport tehnic level 1)
Cunoștințe si experiență in utilizarea suitei de aplicații MS Office
Experienta cu proceduri si protocoale de lucru specifice suport tehnic level 1
Cunostinte tehnice de baza (ex: intelegerea structurii functionale a unui sistem de comunicatii date)
Excelente abilități de comunicare, relaţionare
Orientare către client
Focus pe solutie si rezultat (include perseverenta, rabdarea si determinarea in atingerea scopurilor)
Capacitate de planificare și organizare
Adaptabilitate si flexibilitate
Descrierea jobului
Preia apelurile, mesajele si email-urile transmise de catre clienti si le transmite catre persoanele care pot rezolva solicitarile acestora (suport tehnic level 1)
Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila
Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor pentru a obtine satisfactie, escaladand problemele complexe catre canale adecvate atunci cand este necesar.
Furnizeaza informații exacte si in timp util cu privire la produse, servicii
Gestioneza reclamatiile clientilor, ofera solutii adecvate si urmareste fiecare subiect pentru a se asigura ca aceste sunt rezolvate;
Pastreaza inregistrari detaliate ale interactiunilor cu clientii, comentariile si reclamatiile in sistemul CRM;
Inregistreaza sesizarile in registrul electronic al aplicatiei dedicate.
Colaboreaza cu echipele interne, pentru a răspunde nevoilor clientilor si pentru a imbunatati furnizarea generala a serviciilor.
Raspunde prompt la intrebarile clientilor prin telefon sau e-mail intr-o maniera profesionala si amabila
Identifica si evalueaza nevoile/problemele clientilor pentru a obtine satisfactie, escaladand problemele complexe catre canale adecvate atunci cand este necesar.
Furnizeaza informații exacte si in timp util cu privire la produse, servicii
Gestioneza reclamatiile clientilor, ofera solutii adecvate si urmareste fiecare subiect pentru a se asigura ca aceste sunt rezolvate;
Pastreaza inregistrari detaliate ale interactiunilor cu clientii, comentariile si reclamatiile in sistemul CRM;
Inregistreaza sesizarile in registrul electronic al aplicatiei dedicate.
Colaboreaza cu echipele interne, pentru a răspunde nevoilor clientilor si pentru a imbunatati furnizarea generala a serviciilor.
Descrierea companiei
Cine este Rasirom?
Functionăm sub coordonarea Serviciului Român de Informaţii si suntem integratori de soluţii de Securitate fizică şi informatică.
Principalele noastre obiective sunt securizarea cibernetică şi fizică a infrastructurilor critice naţionale , precum şi asigurarea obiectivelor naţionale de interes strategic.
Suntem o echipă de profesionisti de elită, capabili să facă faţă oricăror provocări din domeniul nostru de activitate.
Functionăm sub coordonarea Serviciului Român de Informaţii si suntem integratori de soluţii de Securitate fizică şi informatică.
Principalele noastre obiective sunt securizarea cibernetică şi fizică a infrastructurilor critice naţionale , precum şi asigurarea obiectivelor naţionale de interes strategic.
Suntem o echipă de profesionisti de elită, capabili să facă faţă oricăror provocări din domeniul nostru de activitate.
Publicat
12 Mart. 2024
Reactualizat
9 Apr. 2024
Expiră
11 Apr. 2024