Operator Call center Remote –Limba Bulgara
Candidatul Ideal
- Vorbitor de limba bulgara la nivel mediu/avansat
- Utilizator sigur PC (Microsoft Office, Internet);
- Capacitatea de a lucra cu un volum mare de informaţii
- Experienta in vanzari constituie un avantaj;
- Experienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);
- Utilizator sigur PC (Microsoft Office, Internet);
- Capacitatea de a lucra cu un volum mare de informaţii
- Experienta in vanzari constituie un avantaj;
- Experienta in relationarea cu clientii (reprezinta un avantaj experienta intr-un Call Center);
Descrierea jobului
- primirea şi distribuirea apelurilor, consiliere clienți, emitere facturi;
- ofеrirеа de asistenta clientilor - informatii complete si corecte cu privire la produsele site-ului nostru;
- identificarea nevoilor clientilor;
- introducerea comenzilor in sistem;
Persoana care da dovada de:
- atitudine responsabilă faţă de locul de muncă;
- abilităţi de comunicare si vanzare;
- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;
- dorinţa de a lucra şi de a creşte în scopul formării unei cariere;
- abilitati dе relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;
- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;
- spirit dе echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol;
- dorinta dе a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor, buna dispozitie.
Ce iti oferim:
-Contract de muncă ;
-Oferta financiara atractiva, corelata cu performantele;
-Program de instruire si integrare;
-O echipa de oameni profesionisti de la care ai foarte multe de invatat;
-Program de lucru L-V de la 8.30 la 17.00.
- ofеrirеа de asistenta clientilor - informatii complete si corecte cu privire la produsele site-ului nostru;
- identificarea nevoilor clientilor;
- introducerea comenzilor in sistem;
Persoana care da dovada de:
- atitudine responsabilă faţă de locul de muncă;
- abilităţi de comunicare si vanzare;
- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;
- dorinţa de a lucra şi de a creşte în scopul formării unei cariere;
- abilitati dе relationare si comunicare, gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;
- atitudine pozitiva si proactiva, empatie si intelegere;
- spirit dе echipa, punctualitate, incredere in sine, autocontrol;
- dorinta dе a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor, buna dispozitie.
Ce iti oferim:
-Contract de muncă ;
-Oferta financiara atractiva, corelata cu performantele;
-Program de instruire si integrare;
-O echipa de oameni profesionisti de la care ai foarte multe de invatat;
-Program de lucru L-V de la 8.30 la 17.00.
Descrierea companiei
BENAZA este un brand cu piese în ultimele tendințe inspirate de multiculturalismul marilor metropole și realitățile urbane cotidiene. Credem în artă de a trăi frumos. Ne concentrăm constant pe inovare pentru a crea produse premium într-un mod potrivit pentru lumea în care trăim astăzi și viitor. Suntem o echipa dinamica in care vei gasi un mediu de lucru performant dar si provocator, adecvat dezvoltarii profesionale si personale.
Publicat
16 Mart. 2023
Reactualizat
23 Mart. 2023
Expiră
15 Apr. 2023
Joburi similare