Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

📣 Operator Call Center – Limba Italiana

SC OPEN MIND-GRUPPO OM SRL
10 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

📍 Locație: IASI / Remote
🕒 Tip contract: Full-time, perioada nedeterminata
💼 Domeniu: Serviciu Clienti / Call Center

🎯 Descrierea postului

Open Mind cauta vorbitori de limba italiana, in orasul Iasi pentru activitate de Call Center pe Proiecte Inbound- Asistenta Clienti sau Outbound pentru importanti clienti. Experienta anterioara in sectorul TLC reprezinta un avantaj.︌︎︁︂︀︌︂︍

Descrierea jobului

✅ Cerinte
  • Cunoasterea fluenta a limbii italiene (nivel B2-C1).
  • Competente bune de utilizare a calculatorului (MS Office, navigare web).
  • Atitudine pozitiva si abilitati excelente de comunicare persuasiva.
  • Orientare spre indeplinirea unor obiective bine stabilite.

🎁 Oferim
  • Contract de munca pe perioada nedeterminata, stabilitate.
  • Salariu baza cu posibilitatea de crestere in functie de realizari plus tichete de masa in valoare de 35 de Lei plus bonusuri lunare bazate pe performanta.
  • Training initial si suport continuu.
  • Posibilitati de dezvoltare profesionala in cadrul companiei.

Descrierea companiei

Grupul Open Mind a fost înființat în anul 2007 urmând ca în câțiva ani să devină leader pe piața din România în sectorul Business Process Outsourcing, impunându-se prin calitatea serviciilor oferite. În 2010, Open Mind își dublează numărul de angajați prin deschiderea unei noi filiale în Brașov. În 2016 încă o altă filială ia naștere în orașul Botoșani.

Activitățile din cadrul companiei nostre sunt: televanzarea proactivă (Teleselling/Outbound calls), și Telemarketing, stabilirea întâlnirilor de afaceri în sectorul business. Atât în sediul de la Brașov cât și în Iași avem și proiecte Inbound de asistentă tehnică software și hardware în domeniul IT- Information Technology și asistentă clienți.

Munca noastră presupune contacte cu diferite persoane zi de zi. Atitudinea și profesionalismul la telefon, comunicarea pozitivă, cum să fii persuasiv, empatia, capacitatea de a construi relații interumane cu clienții, precum și modul în care se desfășoară o convorbire telefonică, toate aceste noțiuni sunt explicate pentru fiecare proiect în parte, în cadrul training-ului inițial. Formarea continuă este de asemenea asigurată și structurată în funcție de nevoile profesionale de perfecționare ale fiecărui angajat în parte.

Publicat 27 Mai 2025Reactualizat 17 Iun. 2025Expiră 26 Iun. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.