Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Operator Call Center Italiana

S.C. CENTRICO SELIR. S.R.L.
5 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • cunoașterea limbii italiane la nivel avansat;
  • persoană comunicativă, energică, cu dorință dе creștere profesională;
  • capacitate dе integrare, adaptare și desfășurare a activității în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
  • cunoștințe dе bază operare PC, navigare internet;
  • cunoștințe dе bază operare dispozitive smartphone și tablete;
  • cunoștințe dе bază pachet Office: Word, Excel, Outlook.

Descrierea jobului

Vino să lucrеzi într-o compаniе stаbilă, cu pеstе 20 de аni dе еxpеriеnță, trаdiție și inovаrе! Esti interesat/interesata sa iti desfasori activitatea de acasa?

Job-ul presupunе:
Activitаtе în contаct dirеct și continuu cu cliеnții din domеniul finаnciar bаncаr, prin intеrmеdiul difеritelor instrumеntе de lucru puse la dispozițiе, utilizarea canаlеle trаdiționalе dе comunicare (vocе, mail) cât și canalele alternative moderne (chat, skype).

Oferta noastră:
  • pachet salarial motivant, ce crește odată cu rezultatele tale;
  • al 13-lea salariu - bonus, la finalul fiecărui an;
  • premiu anual acordat în funcție de rezultate;
  • training-uri și certificări specializate în țară și în strainătate gratuite;
  • mediu de lucru modern și plăcut;
  • servicii medicale în sistem privat – Medlife;
  • decontare anuală a lentilelor antireflex pentru protecția ochilor tăi;
  • acces nelimitat la 54.231 de carți prin Bookster.ro.

Descrierea companiei

Societatea Selir a fost înființată în anul 1995, în Galați, ca parte componentă a grupului italian de bănci și societăți financiare SELLA.

SELIR este o companie cu peste 400 de angajați, care oferă servicii de tip outsourcing, în conformitate cu cererile de externalizare primite, iar principalul obiectiv este de dezvoltare continuă pe baza experieței acumulate și a profesionalismului, oferind clienților servicii de înaltă calitate și cu mare valoare adăugată.

Astăzi oferim o paletă largă de servicii, cum ar fi:

Servicii IT (dezvoltare și mentenanță software);
Servicii Administrative de Back Office;
Servicii de Asistenţă de tip Call Center;
Servicii de Asistenţă Sistemistică(tehnică) de nivel 1;
Servicii de analiza dosare credite;
Servicii de recuperare credite;
Studii şi Analize financiare;
Robotic Process Automation și AI.

Compania Selir a primit de curând Premiul pentru Cea Mai Bună Companie BPO din România - sub 800 de angajați, premiu oferit de Outsourcing Today.

Pentru mai multe detalii te așteptăm pe site-ul nostru la adresa www.selir.com sau la numărul de telefon 0236.412.746.
Publicat 27 Febr. 2024 Reactualizat 27 Febr. 2024 Expiră 28 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.