Candidatul Ideal
Sediul Bucuresti, Piata Romana, B-dul Lascar Catragiu nr.4 ( lanaga metrou Piata Romana)
SE LUCREAZA DE LA BIROU, nu este remote. Program 09:00-18:00 si 1 ora pauza de masa.
Cerințe și abilități
SE LUCREAZA DE LA BIROU, nu este remote. Program 09:00-18:00 si 1 ora pauza de masa.
Cerințe și abilități
- Experiență anterioară într-un call center sau într-un rol similar (preferabil în domeniul financiar)
- Cunoștințe de bază despre produse financiare
- Abilități puternice de comunicare telefonică și verbală, împreună cu ascultarea activă
- Atenție la detalii și capacitate de a lucra cu informații sensibile
- Cunoștințe de operare PC și utilizare aplicații CRM
- Abilitatea de a face mai multe sarcini, de a stabili priorități și de a gestiona eficient timpul
- Gandire critica si crativitate, o buna memorie
Descrierea jobului
Scopul:
Căutăm un Operator Call Center care să fie legătura dintre compania noastră și clienții săi actuali și potențiali.
Operator Call Center este responsabil de oferirea de suport clienților, prin telefon sau email în legătură cu serviciile oferite de Companie
Responsabilități principale:
Beneficii oferite:
Căutăm un Operator Call Center care să fie legătura dintre compania noastră și clienții săi actuali și potențiali.
Operator Call Center este responsabil de oferirea de suport clienților, prin telefon sau email în legătură cu serviciile oferite de Companie
Responsabilități principale:
- Gestionarea în timp util a apeluri de intrare (telefon sau email)
- Identificarea nevoilor clienților, clarificarea informațiilor, cercetarea fiecărei probleme, prioritizarea lor și oferirea de soluții
- Oferirea de support tehnic clientilor.
- Actualizare baza de date clienti
- Înregistrarea corectă a interacțiunilor în sistemul CRM
- Respectarea normelor de confidențialitate și securitate
- Colaborarea cu echipele interne pentru rezolvarea solicitărilor complexe
- Revenirea catre clienti in cazul in care apar modificari legate de cererile lor
Beneficii oferite:
- Pachet salarial competitive
- Tichete de masa
- Abonament medical privat
- Training specializat
- Oportunități de avansare în cadrul companiei
- Mediu de lucru profesionist, dar prietenos
Descrierea companiei
Speed Transfer este o companie care isi desfasoara activitatea la nivel national, in domeniul serviciilor financiare, prin oferta adresata clientilor persoane fizice privind servicii de transfer de bani online cu numerar in Romania si in intreaga lume, servicii de schimb valutar cu numerar pentru persoane fizice.
Speed Transfer Financiar a dezvoltat servicii in sfera financiar-bancara, carduri de credit, operatiuni de plata, schimb valutar in numerar si in cont pentru persoane fizice si persoane juridice.
Joburi similare