Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Online Sales Representative

Orange Romania
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cunostinte Profesionale:
MS Office
limba engleza
aplicatii specifice precum: Vantive

Competente Specifice:
abilitati de comunicare, inclusiv in scris
customer focus
munca de echipa
abilitatea de a prioritiza
orientare spre rezultat
gandire analitica
planificare si organizarea

Descrierea jobului

Obiectivul postului:
gestionarea solicitarilor venite de la clienti sau alte departamente cu privire la produsele si serviciile magazinului online, comenzilor online & cross-channel;

Responsabilitati:
sa tratezi solicitarile venite de la clienti pe adresa magazinului nostru online
sa tratezi solicitarile venite intern pe adresa interna
sa asiguri suport atat echipei de asistenta a magazinului online cat si colegilor din alte departamente cu privire la comenzile online;
sa verifici si sa validezi comenzile online efectuate cu plata online cu cardul sau prin ordin de plata, folosind aplicatia specifica PayU sau comunicand cu departamentul financiar;
sa operezi in sistem comenzile anulate, refuzate si returnate, efectuand modificarile necesare in profilurile clientilor, respectiv prin realocare puncte ,drept de fidelizare, schimbare abonament, anulare abonament sau anulare optiune de date folosind procedurile in vigoare agreate cu departamentul care se ocupa de sesizari;
sa transmiti cererile de returnare sold departamentului financiar pentru comenzile returnate si sa urmaresti alocarea banilor in conturile clientilor (conturile de convorbiri sau conturile bancare) astfel incat sa furnizezi clientilor date concise despre virarea banilor;
sa operezi modificarile de status comenzi conform borderourilor primite de la Cargus curier cu privire la comenzile livrate, refuzate, returnate;
sa escaladezi si sa urmareasti rezolvarea bugu-rilor de pe magazinul online implicand in remedierea lor departamentele CRM, Online Division, Supply Chain.

Descrierea companiei

Orange is the leader of the Romanian mobile telecommunications market with 10.009.000 million customers. Orange Romania is part of Orange Group, one of the world's leading telecommunications operators with over 200 million customers on five continents.

Orange means much more than technology, mobile telephony or GSM networks. It is a brand created to make human communication simpler and to bring value to the communities where it operates. The Orange Group has a well-defined corporate responsibility strategy, whereby we ensure that our work is carried out responsibly. Indeed corporate responsibility lies at the core of our brand's values, which in turn represent who we are and how we do business.If you want to build the Orange experience and join a great team, send us your CV by applying online at www.orange.ro/jobs .

Publicat 29 Mart. 2024 Reactualizat 26 Apr. 2024 Expiră 28 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.