Candidatul Ideal
Abilitati de vanzare;
Capacitate foarte buna de comunicare si interactiune;
Orientat pe solutii, energic, motivat;
Studii medii/ universitare;
Cunostinte medii de limba engleza;
Cunostinte PC: Microsoft Office- Excel, Office, Outlook;
Experienta de min 1 an intr-o pozitie similara constituie avantaj.
Capacitate foarte buna de comunicare si interactiune;
Orientat pe solutii, energic, motivat;
Studii medii/ universitare;
Cunostinte medii de limba engleza;
Cunostinte PC: Microsoft Office- Excel, Office, Outlook;
Experienta de min 1 an intr-o pozitie similara constituie avantaj.
Descrierea jobului
Descriere job:
Gestioneaza on-line -telefonic / per email comenzile clientilor din portofoliu;
Genereaza oportunitati de business prin abordarea directa telefonic/on-line a potentialilor clienti;
Realizarea obiectivelor de vanzare prin gestionarea de la distanta (telefon, email) a comenzilor clientilor;
Realizarea unui numar minim zilnic de interactiuni telefonice, email cu clientii alocati sau potentiali;
Rezolvarea situatilor cu clientii firmei care contacteaza telefonic/email departamentul de call center;
Realizarea de relatii functionale cu clientii alocati prin abordarea lunara a acestora in vederea realizarii planului de vanzari, respectiv a diversificarii gamei de produse si servicii;
Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare si trimiestriale privind rezultatele si evolutia clinetiulor din portofoliu.
Beneficii:
Un loc de munca intr-o companie in plina expansiune care incurajeaza initiativa si dezvoltarea personala;
Venit atractiv in functie de atingerea obiectivelor;
Beneficii: telefon, laptop, tichete de masa, abonament servicii medicale in retea privata;
Gestioneaza on-line -telefonic / per email comenzile clientilor din portofoliu;
Genereaza oportunitati de business prin abordarea directa telefonic/on-line a potentialilor clienti;
Realizarea obiectivelor de vanzare prin gestionarea de la distanta (telefon, email) a comenzilor clientilor;
Realizarea unui numar minim zilnic de interactiuni telefonice, email cu clientii alocati sau potentiali;
Rezolvarea situatilor cu clientii firmei care contacteaza telefonic/email departamentul de call center;
Realizarea de relatii functionale cu clientii alocati prin abordarea lunara a acestora in vederea realizarii planului de vanzari, respectiv a diversificarii gamei de produse si servicii;
Realizarea de rapoarte saptamanale, lunare si trimiestriale privind rezultatele si evolutia clinetiulor din portofoliu.
Beneficii:
Un loc de munca intr-o companie in plina expansiune care incurajeaza initiativa si dezvoltarea personala;
Venit atractiv in functie de atingerea obiectivelor;
Beneficii: telefon, laptop, tichete de masa, abonament servicii medicale in retea privata;
Descrierea companiei
Tchibo Coffee Service ofera solutii complete: cafea, ceai, pudra de ciocolata, echipamente pentru prepararea cafelei pentru OOH (Ho.Re.Ca, Vending, Office).
www.tchibo-coffee.com
Joburi similare



