Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Ofiter Procesare Vanzari Directe - Targoviste

Raiffeisen Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Experiente anterioare cheie/ critice necesare pentru indeplinirea jobului:

• Minim 1 an de experienta in domeniul financiar bancar/ asigurari sau expunere anterioara in lucrul/ interactiune cu clientii.

Cunostinte si traininguri necesare pentru indeplinirea jobului:

• Cunostinte utlizare si operare PC:
- Microsoft Office;
- Cunostinte utilizare platforme/aplicatii bancare specifice proceselor de creditare PF, inrolare si
actualizare clienti, inrolare si activare produse corespunzatoare pachete de cont PF (ICBS, CRM, APS,
sharepointuri mortgage, Namirial, etc);
• Limba engleza: mediu

Studii si certificari necesare:

• Studii Superioare;
• Certificare pentru vanzare asigurari

Competente/ Trasaturi de personalitate necesare pentru executia jobului:

• Proactivitate;
• Abilitati de comunicare si de negociere cu clientii interni si externi;
• Abilitatea de a-si organiza si gestiona eficient timpul si activitatile;
• Orientarea catre obiective si capacitatea de a livra rezultate;
• Atitudine "can do".

Descrierea jobului

Responsabilitati cheie:

• Este responsabil pentru procesarea dosarelor de credit generate de catre agentii de vanzari directe DSA ( parteneri individuali) sau institutionali (brokeri) ;
• Colaboreaza cu structura DSA si cu partenerii externi in vederea completarii/actualizarii documentatiei necesare finalizarii dosarului de credit, intocmeste documente necesare aprobarii dosarelor (opc, derogari, memo, etc) ;
• Colaboreaza cu toate departamentele interne si depune toate diligentele pentru finalizarea dosarelor si incheierea contractelor de credit cu clientii ;
• Comunica cu clientii si ii consilieaza in vederea semnarii documentelor necesare incheierii contractelor pentru produsele bancare si a contractului de credit, le ofera informatii cu privire la utilizarea aplicatiilor bancii suport pentru acest proces si/sau pentru nevoi ulterioare legate de mentenanta;
• Cunoaste caracteristicile si beneficiile intregii oferte de produse bancare adresata segmentului de clientela PF prin agenti de vanzari directe si se pastreaza permanent la curent cu evolutia acestora precum si cu normele, procedurile si fluxurile de lucru aferente;
• Efectueaza corect si complet alte operatiuni conexe proceselor de vanzare credite (deschideri de cont/ pachete cont curent, activare internet banking/ smart mobile, actualizarea datelor aferente clientilor, etc);
• Verifica si arhiveaza documentele procesate conform procedurilor in vigoare;

Alte responsabilitati specifice:

• Este responsabil de calitatea si actualizarea in toate aplicatiile bancii a inregistrarilor/ informatiilor legate de clientela cu care a interactionat, aplicarea masurilor corespunzatoare de cunoastere a clientelei in scopul identificarii clientilor si a monitorizarii relatiilor de afaceri ale acestora, conform normelor si procedurile in vigoare;
• Respecta standardele de calitate ale bancii comunicate prin sistemul de obiective, precum si respectarea normelor procedurilor, cunoasterii clientelei, codului de conduita, regulilor de etica, valorilor si altor documente oficiale ale bancii, precum si datoria de insusire a eventualelor modificari comunicate in legatura cu acestea;
• Este inscris in Registrul intermediarilor de asigurari avand cod RAF emis de ASF in urma promovarii examenelor de certificare profesionala si/ sau pregatire profesionala continua in asigurari;
• Respecta politica de acceptare a clientelei, atat in privinta neinitierii unei relatii de afaceri cu clienti considerati inacceptabili cat si a inchiderii relatiilor existente conform procedurilor Bancii si recomandarilor Directiei Conformitate;
• Arhiveaza toate documentele care au stat la bazaprescoringurilor initiate de agentii dsa si a partenerilor externi care nu s-au finalizat in documentatii/cereri de credite;
• Comunica cu reprezentantii agentiilor din aria geografica acoperita pentru finalizarea solicitarilor clientilor/pasilor de proces care se executa in agentie ;
• Executa orice alta sarcina alocata de superiorul ierarhic, legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului si utilizeaza corespunzator echipamentele bancii in vederea pastrarii bunei functionalitati a acestora.

Descrierea companiei

Raiffeisen Bank, bancă universală de top, activează pe piața bancară din România de peste 25 de ani, deservind peste 2,3 milioane de clienți, persoane fizice și juridice. Banca are 4.930 de angajați în 291 de unități, 1130 ATM&MFM și 27.000 POS-uri.

Să lucrezi la Raiffeisen Bank înseamnă să fii alături de oameni care împărtășesc aceeași viziune și aceeași pasiune pentru excelență, ca parte a unui grup international.

Liderii noștri sunt recunoscuți pentru felul în care își susțin angajații și le insuflă pasiunea lor.

Bankingul digitalizat este atins doar cu o echipă unită și motivate, susținută de un mediu care sprijină dezvoltarea constantă a abilităților personale și profesionale.

Te asteptam pe pagina noastra de cariere https://cariere.raiffeisen.ro, pentru a vedea toate rolurile disponibile și a fi parte din echipa Raiffeisen!

Publicat 23 Apr. 2024 Reactualizat 30 Apr. 2024 Expiră 23 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.