Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate, studiile economice reprezintă avantaj;
- Abilități foarte bune operare PC (Word, Excel, Outlook);
- Limba engleză la nivel mediu;
- Limba maghiară la nivel mediu reprezintă avantaj;
- Experiența în relații client / vânzări;
- Experiența într-o pozitie similara constituie un avantaj;
- Orientare catre client;
- Abilități de comunicare interpersonală;
- Abilități de planificare si organizare;
- Asumarea responsabilității;
- Capacitatea de a lucra independent și în echipă;
- Capacitate de analiză, sinteză și atenție la detalii;
- Capacitate de a lucra în condiții de stres;
- Promptitudine în îndeplinirea sarcinilor;
- Deschidere spre schimbare și orientare spre rezultate;
- Inițiativă și atitudine proactivă;
- Integritate și etică.
Dacă te regăsești în cerințele de mai sus, așteptăm CV-ul tău.
Dorim să te asigurăm că toate aplicațiile vor fi analizate obiectiv și în deplină confidențialitate.
Persoanele selectate vor fi invitate la un interviu, a carui data va fi stabilita ulterior.
Descrierea jobului
Contract individual de muncă pe perioada determinată de 1 an și timp de lucru de 8 ore/zi
Optiune Work from Home: Hibrid
Responsabilități principale:
- Oferirea de informații telefonic, prin email și alte canale clienților companiei;
- Soluționarea cererilor, problemelor, reclamațiilor clienților;
- Înregistrarea în baza de date a solicitărilor clienților, a soluțiillor oferite acestora sau a modificărilor realizate;
- Gestionarea aspectelor de natură financiară în relația cu clientul (scandențe, întârzieri, plăți);
- Promovarea produselor companiei;
- Reținerea și loializarea clienților.
Beneficii acordate
Financiar
- Prime de sarbatori
- Tichete de masa
- Asigurare de viata si/sau accidente
Condiții de lucru
- Telefon mobil
- Laptop
Descrierea companiei
Totul este mai simplu atunci când ești asigurat! Produsele și serviciile Asirom sunt accesibile și sigure pentru ca ție să îți fie ușor să protejezi lucrurile la care ții. La fel ca și tine, punem preț pe timpul tău, așa că dezvoltăm constant resurse ușor de utilizat, fizice și digitale, care să te ajute la fiecare pas.
Istoria noastră recentă înseamnă peste 30 de ani ca parte din viața românilor, în care le-am fost aproape în fiecare moment. Iar moștenirea noastră de peste 100 de ani, ca prima companie de asigurări cu capital românesc din țară, ne-a permis să ne dezvoltăm și să creștem împreună cu clienții noștri. Familia Asirom s-a mărit prin integrarea Aegon România și extinderea portofoliului nostru, păstrând mereu în centrul strategiei noastre oferirea de produse și servicii simple și sigure pentru tine.