Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Ofiter Control Intern

AGRICOVER CREDIT IFN
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Poziția de Ofiter Control Intern ți se potrivește dacă:
  • studii superioare (preferabil in domeniul economic sau similar);
  • abilitati bune de analiza, sinteza, comunicare si organizare;
  • cunoasterea limbii engleze (nivel mediu);
  • cunostinte operare baze de date, editare de text si de realizare a prezentarilor;
  • constituie un avantaj experienta anterioara in domeniul administrarea riscurilor semnificative, monitorizare, control intern/audit intern, monitorizare;reprezinta un avantaj cursurile specializate (analiza financiara, risc de credit, legislatie financiar-bancara, control intern, risc operational, combaterea spalarii banilor etc.).

Descrierea jobului

Ca Ofiter Control intern ai următoarele responsabilități:
  • participa la realizeaza misiunilor de control intern in conformitate cu Planul anual ︁︀​︂︃︃​︁︂︁​︆︄de control intern aprobat;
  • formuleaza recomandari si propune Planuri de actiune, unde este cazul;
  • urmareste indeplinirea recomandarilor la termenele asumate;
  • colaboreaza cu coordonatorii unitatilor organizationale pentru a pune in aplicare mecanisme de control intern;
  • participa la revizuirea periodica a controalelor interne;
  • colecteaza periodic informatii in legatura cu evenimentele de risc operational inregistrate, intretine si actualizeaza baza de date cu evenimente de risc operational;
  • monitorizeaza periodic indicatorii cheie de risc si semnaleaza depasirea limitelor;
  • participa la autoevaluarea anuala a riscurilor potentiale;
  • contribuie la evaluarea furnizorilor de servicii incadrate ca si activitati externalizate;
  • participa la elaborarea si reconcilierea reglementarilor interne;
  • intocmeste rapoarte periodice sau ad-hoc pentru zona de control intern si risc operational;
  • raporteaza regulat managerului de control intern si risc operational privind evolutia activitatilor si identificarea riscurilor;
  • executa orice alte sarcini conform procedurilor Societatii si/sau instructiunilor primite de la superior care, in mod rezonabil, se circumscriu activitatii curente uzuale pe care, in acceptiunea generala a regulamentului de organizare si functionare, le presupune postul ocupat.

Întreaga echipă de finanțare te încurajează permanent să te implici în:
  • Participarea la activitățile de parametrizare și dezvoltări informatice legate de aplicația de gestiune;
  • Promovarea respectului reciproc, colaborarea şi transparenţa în interiorul departamentului, în raporturile cu alte departamente, precum şi în relaţiile cu clienții;
  • Menţinerea şi transmiterea unui standard de profesionalism în realizarea activităţilor departamentului, prin punerea în aplicare a proceselor și procedurilor de lucru agreate.
Raportează către: Manager Control Intern

Descrierea companiei

Credem intr-o agricultura moderna si performanta si suntem sprijinul fermierilor romani pentru a-si transforma cat mai multe initiative in povesti de succes.

Prin platforma Agricover de solutii integrate pentru agricultura, construim solutii flexibile si eficiente pentru nevoile concrete ale partenerilor nostri fermieri, ne adaptam constant nevoilor in continua schimbare a acestora si construim directii inovatoare de abordare a pietei propulsand afacerile fermierilor in randul celor mai stabile afaceri din domeniul agribusiness. Prin solutiile avansate pe care le dezvoltam si prin inovatie, oferim o viziune integrata a agriculturii modere si sustenabile, sustinem performantele fermierilor si le deschidem drumul catre un nou standard de productivitate si competitivitate. Pe scurt, Agricover reprezinta veriga cheie ce sustine eficienta intregului lant valoric al agriculturii si industriei alimentare.

Suntem experti in domeniul agribusiness si orientati permanent spre client prin anticiparea si intelegerea nevoilor acestora oferindu-le permanent solutii si prin construirea unei afaceri pe termen lung, profitabila pentru ambele parti. Tintim spre excelenta si raspundem eficient si la timp celor mai exigente nevoi ale partenerilor si ale mediului concurential, dovedind prin tot ceea ce facem zi de zi, ca meritam increderea si respectul celorlalti.

Ca angajator, la Agricover sesizam si valorificam oportunitatile, sustinem initiativele personale orientate spre fructificarea afacerii si lucram in echipa pentru un scop comun – sa fim cei mai buni. Intreaga echipa de specialisti Agricover participa activ la dezvoltarea unei agriculturi performante prin intermediul inovatiei si expertizei solide in agricultura.

Alatura-te echipei Agricover si iti oferim sansa de a lucra intr-o companie pioniera in dezvoltarea cunostintelor de agribusiness si pregatirea expertilor din domeniul agriculturii.

Daca iti doresti un job intr-un mediu competitiv, cu multiple posibilitati de dezvoltare profesionala si personala, te asteptam in echipa celor peste 1 000 de specialisti Agricover, pregatiti sa iti ofere suportul lor si sa iti impartaseasca din experientele care au contribuit la propria dezvoltare.

Publicat 16 Mai 2024 Reactualizat 13 Iun. 2024 Expiră 15 Iun. 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.