Candidatul Ideal
Căutăm un Office Manager responsabil și organizat, care să asigure buna funcționare a activităților zilnice ale biroului și să ofere suport administrativ echipei.
• Experiență anterioară într-un rol administrativ (minimum 3 ani).
• Cunoștințe bune de limba engleză.
• Abilități excelente de organizare și comunicare.
•Cunoștințe solide de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)/ Google Workspace.
• Atenție la detalii, capacitate de prioritizare a sarcinilor multiple, discreție și spirit proactiv.
• Experiență anterioară într-un rol administrativ (minimum 3 ani).
• Cunoștințe bune de limba engleză.
• Abilități excelente de organizare și comunicare.
•Cunoștințe solide de Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)/ Google Workspace.
• Atenție la detalii, capacitate de prioritizare a sarcinilor multiple, discreție și spirit proactiv.
Descrierea jobului
Responsabilități principale:
• Coordonarea activităților administrative și gestionarea documentelor interne.
• Organizarea ședințelor, întâlnirilor și evenimentelor interne.
• Gestionarea relației cu furnizorii, colaborarea cu departamentul de contabilitate si HR.
• Monitorizarea bugetului administrativ și a deconturilor interne.
Oferim:
• Mediu de lucru stabil și profesionist.
• Posibilități de dezvoltare profesională.
• Pachet salarial corelat cu experiența și performanța.
Dacă te potrivești acestui profil, te invităm să ne trimiți CV-ul tău.
• Coordonarea activităților administrative și gestionarea documentelor interne.
• Organizarea ședințelor, întâlnirilor și evenimentelor interne.
• Gestionarea relației cu furnizorii, colaborarea cu departamentul de contabilitate si HR.
• Monitorizarea bugetului administrativ și a deconturilor interne.
Oferim:
• Mediu de lucru stabil și profesionist.
• Posibilități de dezvoltare profesională.
• Pachet salarial corelat cu experiența și performanța.
Dacă te potrivești acestui profil, te invităm să ne trimiți CV-ul tău.
Joburi similare


