Candidatul Ideal
Manager operativ si dedicat pentru sustinerea activitatii noastre din Bucuresti.
Cerințe:
Experiență într-un rol administrativ
Abilități de organizare, planificare si comunicare
Cunostinte Excel, Word
Cerințe:
Experiență într-un rol administrativ
Abilități de organizare, planificare si comunicare
Cunostinte Excel, Word
Descrierea jobului
Suntem o firma de inchirieri nacele si echipamente schelare cu o experienta de 20 de ani in domeniu, si cautam Office Manager operativ si dedicat pentru sustinerea activitatii noastre din Bucuresti.
Responsabilități:
Gestionarea operațiunilor zilnice (preluare comenzi, relationare clienti, furnizori, muncitori)
Organizarea aspectelor logistice ale proiectelor
Contabilitate primara (facturare, evidenta cheltuieli in Excel)
Atributii administrative diverse : agenda de lucru, plati asigurari
Beneficii:
Contract de muncă full-time cu toate beneficiile legale
Salariu atractiv, bonuri de masa, bonuri de vacanta
Responsabilități:
Gestionarea operațiunilor zilnice (preluare comenzi, relationare clienti, furnizori, muncitori)
Organizarea aspectelor logistice ale proiectelor
Contabilitate primara (facturare, evidenta cheltuieli in Excel)
Atributii administrative diverse : agenda de lucru, plati asigurari
Beneficii:
Contract de muncă full-time cu toate beneficiile legale
Salariu atractiv, bonuri de masa, bonuri de vacanta
Descrierea companiei
Suntem o firma de inchirieri nacele si echipamente schelare cu o experienta de 20 de ani in domeniu.
Joburi similare



