Candidatul Ideal
Office Manager/ Secretara
Suntem in cautarea unei colege sau coleg pentru rolul de Office Manager cu excelente abilitati de organizare si atentie la detalii, cu o buna abordare de rezolvare a problemelor.
Atitudinea proactiva si pozitiva sunt un must-have pentru acest rol. În plus, Office Manager trebuie sa aibă abilitati excelente de comunicare, cu accent pe integritate, discretie și diplomatie.
Office Manager-ul se va alatura echipei noastre la sediul din Sandulesti (in apropiere de Turda).
Cerinte
Suntem in cautarea unei colege sau coleg pentru rolul de Office Manager cu excelente abilitati de organizare si atentie la detalii, cu o buna abordare de rezolvare a problemelor.
Atitudinea proactiva si pozitiva sunt un must-have pentru acest rol. În plus, Office Manager trebuie sa aibă abilitati excelente de comunicare, cu accent pe integritate, discretie și diplomatie.
Office Manager-ul se va alatura echipei noastre la sediul din Sandulesti (in apropiere de Turda).
Cerinte
- Studii superioare
- Limba Engleza nivel avansat
- MS Office (Outlook, Word, Excel) nivel mediu
- Minim 2 ani experienta intr-un rol similar
Descrierea jobului
Responsabilitati
- Rolul implica gestionarea activitatilor zilnice de receptie si secretariat, implicare in organizarea de intalniri si oferirea unui suport administrativ complet, asigurand o comunicare eficienta atat în interiorul companiei, cat si cu partenerii externi.
- Asigura zilnic activitatea de primire si inregistrare a documentelor in registrele specifice (registrul de intrari/iesiri, de cereri, de deplasari), urmareste inregistrarea corecta si la timp a documentelor
- Preia apelurile din exterior, ofera detalii in limita de responsabilitate, directioneaza apelurile
- Primeste, inregistreaza si distribuie corespondenta primita la secretariat
- Pregateste si transmite prin curierat corespondenta (inclusiv generarea AWB-ului)
- Asigura acomodarea vizitatorilor in baza solicitarilor primite: se ocupa de rezervare avion (dupa caz), cazare hotel, organizare transport aeroport-hotel-fabrica, comanda pranz; mentine legatura directa si constanta cu persoanele de contact
- Asigura acomodarea angajatilor in delegatii, in baza solicitarilor primite: rezervare avion, organizare transport, cazare
- Pregateste protocolul in cadrul intalnirilor (intalniri de afaceri, sedinte de management)
- Urmareste si completeaza necesarul (stocul) de protocol
- Face comanda pentru pranz pentru vizitatori si alti solicitanti
- Administreaza salile de sedinte: se ocupa de rezervare in calendar, supravegheaza curatenia, asigura birotica necesara
- Saptamanal centralizeaza si transmite situatia privind locatia membrilor echipei de management;
- Urmareste necesarul de rechizite pentru secretariat, directorul general si salile de sedinte, intocmeste comanda pentru achizitiile necesare
- Preia si elibereaza documente din arhiva si face inregistrarile necesare, in baza procedurii interne
- Tichete de masa – 35 RON
- Decontare transport
- Abonament medical
- Prima de Paste, Craciun si alte evenimente (Ziua Ceramistului)
- Concediu de odihna suplimentar in functie de vechimea in munca
- Zi libera cu ocazia zilei de nastere
- Bonus recomandare colegi noi
- Program de inductie
- Program de calificare si training
Descrierea companiei
SANEX S.A. este unicul producător de plăci ceramice din România.
De peste jumătate de secol, produsele CESAROM® fabricate pe liniile de producție SANEX S.A. din Cluj-Napoca decorează spații rezidențiale și comerciale din întreaga țară.
Din anul 2004, fabrica SANEX S.A. și brandul CESAROM® au fost integrate în portofoliul grupului austriac LASSELSBERGER, unul dintre cei mai mari producători de plăci ceramice din Europa. Îmbinând tehnologia cu experiența în domeniul ceramicii, SANEX S.A. dezvoltă anual sute de produse noi realizate cu măiestrie de ceramiști români.
Joburi similare