Office Manager/ Asistent Manager
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Candidatul Ideal
• Experiență ca Asistent Manager/ Office Manager (abilități administrative, de logistică, achiziții, protocol)
• Cunoștințe de operare PC (Word/ Excel, E-mail, Smart Bill)
• Cunoașterea limbii engleze – nivel mediu/ upper-intermmediate
• Abilități de organizare și capacitate de a lucra rapid cu date
• Flexibilitate și discreție, atitudine asertiva;
Descrierea jobului
• Asigură servicii de calitate în asistență managerială pentru Director General.
• Organizează amenajarea biroului și comandă papetărie și echipamente;
• Programeaza intalniri la nivel de management;
• Mentine starea biroului si aranjeaza reparatiile necesare;
• Gestionarea contractelor și negocierilor de preț cu furnizorii de birouri, furnizorii de servicii și închirierea birourilor;
• Administrarea facturilor primite și corespondență;
• Întmpinarea vizitatorilor si administrarea protocolului;
• Adresează întrebările angajaților cu privire la probleme de management al biroului;
• Menține legătura cu furnizorii de servicii de management al facilității, inclusiv cu serviciile de curățenie și securitate;
• Gestionați marfa locală, facturile și comisioanele;
Descrierea companiei
Gymboland, lider în divertismentul pentru copii în România, te invită să te alături echipei noastre pasionate! Oferim locuri de joacă, dedicate creării experiențelor magice și memorabile pentru cei mici. La Gymboland, punem accent pe dezvoltarea creativității, siguranța copiilor și oferirea unui mediu ludic și educațional. Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă care aduce bucurie în viețile copiilor, așteptăm cu nerăbdare să te cunoaștem!