Asistent Administrativ
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- Bune cunoștințe de limba engleză (vorbire, scriere, citire);
- Abilități excelente de gestionare a timpului și capacitatea de a face mai multe lucruri în același timp și de a stabili priorități;
- Capacitatea de a lucra independent și de a lua inițiativa atunci când este necesar.
- Atenție la detalii și abilități de rezolvare a problemelor;
- Abilități excelente de comunicare scrisă și verbală;
Descrierea jobului
- Întocmirea și actualizarea rapoartelor financiare referitoare la comisioane.
- Gestionarea ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁și arhivarea documentelor administrative.
- Redacteaza e-mailuri, diferite documente solicitate de management;
- Participa alături directorul general la anumite ședințe și intocmeste minuta de sedință;
- Adună și organizează documente pentru a fi depuse la autoritați/instituții în funcție de locația punctului de lucru;
- Asigură coordonarea și programarea ședintelor și a întâlnirilor de afaceri;
- Asigură arhivarea documentelor conform procedurii;
- Asigură sprijin administrativ pentru funcționarea eficientă a departamentelor;
- Colectează și verifică facturile de la furnizori pentru contractele de servicii administrative
- Comunică cu furnizorii în caz de discrepanțe și abateri;
- Comunică cu firma de contabilitate și transmite toate facturile și alte documente contabile;
- Asigura asistenta in organizarea călătoriilor: rezervări de călătorie (avion, hotel) și menține evidența acestora;
- Planifică activităților interne sau externe, cum ar fi petreceri, instruiri, team building-uri și alte evenimente;
- Oferă asistență angajaților referitoare la problemele de gestionare a biroului (de exemplu, papetărie, echipamente și dotări de birou);
- Asigură gestionarea bugetelor și a cheltuielilor biroului, inclusiv urmărirea acestora și raportarea;
- Asigură menținerea un mediu de lucru plăcut, asigurând un nivel ridicat de eficacitate organizațională, comunicare și siguranță.
- Organizează și ține evidența documentelor și situațiilor legate de flota auto a companiei
Descrierea companiei
ROVERE MOBILI este cunoscuta ca fiind un lider in domeniul amenajarilor interioare, fiind unul dintre cei mai importanţi furnizori de mobilier de lux pe piata din Romania. Aceasta performanta fiind atinsa datorita experientei managementului companiei de peste 20 ani in domeniul importului de mobilier din Italia. Odata cu aparitia sa pe piata in decembrie 2002 ROVERE MOBILI s-a impus prin profesionalism, calitate si inovatie aducand un nou concept in domeniu prin urmarirea liniilor de trend internationale si a ultimelor tendinte atat in domeniul mobilierului si al decoratiunilor cat si la nivel de curente artistice contemporane. Astfel, dincolo de activitatea comerciala de vanzare a produselor de mobilier, compania a dezvoltat o infrastructura moderna cuprinzand departamente de: proiectare, logistica, marketing, contabilitate, livrari si montaj, administrativ, toate subordonate aceluiasi scop – oferirea unor servicii profesionale, de elita. Pentru mai multe detalii puteti accesa site-ul companiei www.roveremobili.it