Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Office Assistant

ACROM
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii:
-absolvent al unei forme de invatamant superioare;
Aptitudini:
- Inteligenta (gandire logica, memorie);
- Aptitudini de comunicare orală şi scrisă
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
- Atentie la detalii
- Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel avansat (scris, vorbit, citit)
- Cunostinte de operare pe calculator : Cunoştinţe bune de operare PC (Word, Excel, Outlook), Abilitati excelente de comunicare si organizare
-Cunostintele de contabilitate primara reprezinta un avantaj
-Proactivitate, atentie la detalii si orientare catre solutii
- esponsabilitate si determinare

Descrierea jobului

-Asistă celelalte departamente în probleme de comunicare internă şi externă, în probleme administrative;
-Procesează şi organizează diverse documente;
-Preia şi menţine fluxul corespondentei prin telefon si email;
-Selectează, distribuie şi expediază corespondenţa scrisă şi electronica
-Menţine un sistem eficient şi sigur al îndosarierii tuturor documentelor, asigurându-se că acestea sunt aşezate în ordine cronologică;
-Supraveghează şi asigură rezolvarea sarcinilor administrative
-Menţine relaţia cu furnizorii şi clienţii firmei, consultându-se cu acestea pentru soluţionarea problemelor şi îmbunătăţirea activităţii;
-Asigură suportul organizaţional necesar şi circuitul informaţiei între diferitele departamente si clienti ai companiei
-Planifica si organizeaza diferite evenimente
- Organizeaza calatoriile in interes de serviciu
-Asigură respectarea regulilor de acces a persoanelor străine în zona de birouri de la sediu;
-Asigură activităţi de contabilitate primară şi gestiunea documentelor, daca este cazul
-Se implica in crearea procedurilor de lucru

Knowledge of basic accounting is an advantage

Descrierea companiei

ACROM® is a Romanian company specialized in providing professional IT services and solutions for local and international business market.

Innovation, teamwork, positive attitude, creativity, customer focus and professionalism are some of the values we seek in every member of ACROM team. If you find yourself in the above description, we invite you to join us!

Before applying you are invited to consult our Privacy Terms and Conditions at http://www.acrom.ro/politica-de-confidentialitate/. By sending your CV you agree with our Privacy Terms and Conditions. In the case you want to withdraw your consent, please send us your request at office@acrom.ro.

We are always looking for new members who want to develop themselves in a company guided by innovation, initiative, quality and professionalism.

ACROM® is registered trademark of Antech Consulting SRL.

Publicat 25 Mart. 2024 Reactualizat 8 Apr. 2024 Expiră 24 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.