
Office Assistant
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Experiența în domeniul logistic este considerată un avantaj;
Cunoștințe solide operare PC (Microsoft Office: Excel, Word, ERP/CRM, gestionarea unor baze de date, întocmirea de rapoarte);
Studiile superioare pot fi un avantaj;
Atitudine prietenoasă și pozitivă în timpul interacțiunilor cu clienții și cu ceilalti angajați.
Descrierea jobului
Întocmirea de rapoarte specifice, prezentări şi oferte comerciale;
Preluarea comenzilor și întocmirea facturilor şi documentelor de livrare;
Elaborarea şi redactarea documentelor cerute de management.
Asistență la cerere pentru celelalte departamente ale companiei, interacționează eficient cu toate diviziile structurale ale companiei;
Preluare/inițiere apeluri telefonice și operarea comenzilor în sistemul informatic;
Verificarea și procesarea documentației produselor (verificarea imaginilor, a denumirii produsului, descrierii, specificațiilor și încadrarea corectă în categorie);
Introducerea de produse noi în baza de date precum și actualizarea celor existente. Colectarea și redactarea descrierilor și specificațiilor produselor din surse multiple;
Ajută la organizarea evenimentelor importante pentru companie;
Rezervări pentru deplasările echipei și evidența acestora;
Îndeplinirea sarcinilor logistice (gestionarea mișcărilor de bunuri, interacțiunea cu serviciile vamale, inspectoratele fiscale și alte organe de stat, procesarea informațiilor primite despre comenzi, clienții existenți, organizarea transportului);
Evidența și aprovizionarea cu materialele consumabile lunare.
Beneficii
Mediu de lucru într-o companie dinamică și flexibilă, orientată către fidelizarea angajaților.
Integrarea într-o echipă profesionistă.
Pachet salarial motivant bazat pe un salariu fix și alte premii stimulative, corespunzătoare performanței individuale.
Asigurare medicală în sistem privat.
Bonuri de masă.
Descrierea companiei
HTP Medical SRL, cu o experiență de peste 18 ani în piața echipamentelor stomatologice, are capacitatea de a dota complet un cabinet sau o clinică de stomatologie, putând furniza soluții integrate complete pentru orice structură dorită.
Putem furniza echipamente de stomatologie produse de companii de renume în domeniu din Europa și Statele Unite ale Americii, printre care se numără A-Dec, Melag, Durr Dental, W&H, MK Dent, Acteon/Satelec, KaVo, Leica, Dr. Mach, EKOM, UFSK etc.
De asemenea, HTP Medical poate asigura informațiile necesare pregătirii adecvate a spațiilor destinate instalării echipamentelor stomatologice, a documentelor necesare autorizării funcționării acestora conform legislației în vigoare, precum și intervenții prompte în perioada de garantie și post garanție cu ajutorul inginerilor și tehnicienilor de service.