Candidatul Ideal
- Experienta de cel putin 6 luni;
- Absolvent/a studii superioare;
- Buna utilizare a softurilor specifice (MS Office – Excel, word, ppt, Outlook);
- Limba engleza la nivel mediu;
- Atitudine pozitiva
- Abilitatea de a identifica si rezolva probleme;
- Preocupare pentru exactitate;
- Orientare catre rezultate;
- Autonomie;
- Initiativa si pro-activitate.
Descrierea jobului
- Preia mesajele telefonice, prin email si le distribuie destinatarilor in companie
- Realizeaza solicitarile pentru deplasari interne si externe ale personalului companiei (cazari, bilete de avion, auto etc)• Preia, inregistreaza, distribuie si arhiveaza corespondenta primita;
- Arhiveaza diverse tipuri de documente;
- Asigura protocolul vizitelor clientilor sau a altor vizitatori la sediul punctului de lucru;
- Intocmeste necesarul de materiale si produse consumabile necesare bunei desfasurari a activitatii si distribuie produsele (exemplu: papetarie, protocol, consumabile curatenie);
- Raspunde cererilor de oferta din partea colegilor pentru diverse produse sau servicii administrative (exemplu: distribuire de materiale promotionale, materiale pt diferite evenimente etc);
- Realizeaza rapoarte privind activitatea departamentului Administrativ (exemplu: consumul pentru produse si servicii).
- Mentine in buna ordine si zonele de depozitare si spatiile comune
Oferta (bonusuri, beneficii):
- Pachet salarial motivant;
- Tichete de masa
- Dezvoltare profesionala intr-un mediu dinamic si orientat catre performanta;
- Posibilitati de crestere profesionala, programe de training.
Descrierea companiei
Cu o istorie de peste 29 ani, Renania este un jucator influent in domeniul sanatatii si securitatii in munca. Renania ofera companiilor partenere si utilizatorilor finali setul complet de solutii, produse si servicii adecvate pentru a proteja viata la lucru, in spitale, in medii cu risc sporit sau in activitatile domestice, de zi cu ultimii cinci ani compania a cunoscut extinderi de linie – vezi divizia de curatenie Pura, si-a asumat deschiderea catre zona de retail, iar la nivel intern a inregistrat transformari de substanta la capitolul „alinieri la ultimele noutati tehnologice”. Astazi, datorita programului de digitalizare, intreaga forta de vanzari a companiei poate oferi tuturor clientilor accesul la consultanta personalizata, informatii in timp real legate de stocuri sau despre intreaga gama de produse din portofoliul furnizorilor, poate emite oferte sau prelua comenzi in timp real, poate estima trenduri si aprecia cu infinit mai multa acuratete necesarul si orizontul de asteptare al pietei.
Renania sustine principiul egalitatii si diversitatii in ocuparea fortei de munca si se opune tuturor formelor de discriminare ilegala sau nedreapta pe motive de varsta, dizabilitate, sex, realocare de gen, orientare sexuala, sarcina si maternitate, rasa, religie sau credinta, casatorie si parteneriate civile. Credem ca este in interesul superior al companiei si al tuturor celor care lucreaza in ea, sa ne asiguram ca resursele umane, talentele si abilitatile disponibile in intreaga comunitate sunt luate in considerare atunci cand apar oportunitati de angajare. Daca aveti un handicap sau o nevoie speciala care necesita asistenta sau ajustari la aranjamentele de lucru sau de interviu, va rugam sa ne informati si va asiguram ca vom depune toata diligenta necesara sa le adresam.
Pentru detalii despre prelucrarea datelor cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului European privind protectia persoanelor fizice referitoare la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, va rugam sa consultati Nota de Informarea Renania Trade privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor, respectiv Acordul de prelucrare a datelor cu caracter personal, care se gasesc pe pagina de Cariere de pe site-ul companiei noastre.



