National Field Manager

Oraș de lucru
Tipul job-ului
Salariu Nespecificat
Limbă străină
Permis conducere

Candidatul Ideal

National Field Manager (Cod: NFM)
  • Experiență în coordonarea de activități de servicii în teren, ideal în domeniul field services/contabilitate/audit/retail/merchandising;
  • Experiență de recrutare, evaluare și monitorizare echipe de teren;
  • Capacitate foarte buna de comunicare cu un numar mare de persoane, lucru in echipa si empatie;
  • Atitudine pozitivă orientată către client și către rezolvarea situațiilor care intervin în derularea proiectelor;
  • Abilități foarte bune de analiză și sinteză de informații;
  • Punctualitate, eficienta, seriozitate și profesionalism;
  • Atenție la detalii;
  • Carnet de conducere;
  • Cunostinte limba engleza (preferabil cel puțin nivel mediu);
  • Cunostințe bune ale aplicațiilor Office uzuale (Excel, Word, Outlook, Whatsapp, etc);
  • Sunt apreciate cunoștințele în domeniul financiar contabil (dar nu neapărat necesare);

Descrierea jobului

Căutăm National Field Manager pentru coordonarea activităților logistice din teren și inventariere în domeniul Retail, în cadrul unor proiecte desfășurate pentru Clienții firmei, în București si în zonele în care activăm (România, Bulgaria, Republica Moldova și Serbia).

Activitatea se poate derula de la distanță (telemuncă) o pondere din timpul total de lucru, dar presupune și deplasări programate în teren, în special în orașele mari precum București, Cluj, Timișoara, Iași, Constanța, etc.

Jobul presupune coordonarea echipelor de angajați și colaboratori care lucrează la sediile clienților noștri conform procedurilor agreate, titularul postului fiind responsabil de implementarea următoarelor activități:

- recrutarea pozițiilor de supervizor și agenți teren din fiecare echipă regională
- alocarea resurselor umane și materiale pentru acoperirea necesarului de activitate din planificare
- evaluarea permanentă a personalului din teren
- corelarea activității cu responsabilii HR pentru completarea necesarului de personal din echipe și pentru retenția și evaluarea personalului
- evaluarea muncii colegilor din echipă conform unor standarde agreate cu clienții
- întocmirea situațiilor de plată și urmărirea solicitărilor de avans și a deconturilor echipelor
- flexibilitatea pentru deplasarea în teren în vederea remedierii deficiențelor semnalate (sunt necesare deplasări în unele perioade)
- realizarea rapoartelor de activitate

Beneficii oferite:
- mașină de serviciu
- bonuri de masă (20 lei/zi)
- laptop business
- telefon de firmă și abonament nelimitat
- asigurare medicală privată
- pensie privată
- un mediu de lucru plăcut și posibilitatea de avansare
*Bonusuri în funcție de performanță. Training în funcție de specificul proiectului.

Descrierea companiei

IDTotal este o companie tehnologică specializată pe furnizarea de servicii logistice, de audit, și merchandising utilizând personal cu experiență, activând la nivel național în România, dar și în R. Moldova, Bulgaria și Serbia. Compania lucrează cu lideri în comerțul cu amănuntul din domeniile Hypermarketuri, Fashion, Cosmetice, etc.
Publicat 27 iun. 2022 Reactualizat 25 iul. 2022 Expiră 27 iul. 2022
Nu îți face griji, poate joburile de mai jos îți pot fi de folos

Folosim cookie-uri pentru a-ti oferi o experienta personalizata. Permite activarea acestora pentru a beneficia de avantajele lor.