Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Microsoft Solution Specialist – VODAFONE ROMANIA

Instore Power Provider
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Descrierea jobului

Recrutăm pentru că evoluăm!

Suntem în căutarea unui profesionist pasionat și dinamic pentru a se alătura echipei noastre în

calitate de Microsoft Sales Consultant la Vodafone Romania. Dacă ești o persoană orientată către

rezultate, cu experiență în vânzări B2B și cunoștințe solide despre solutii cloud Microsoft și serviciile Vodafone, te invităm să aplici pentru această poziție într-un mediu de lucru stimulant și inovator.

Responsabilități principale:

  • Promovarea produselor și serviciilor Vodafone, inclusiv soluțiile din portofoliul Microsoft, către clienții business;
  • Gestionarea bazelor de clienți alocate, asigurându-te că fiecare cerință este tratată cu atenție și dedicare;
  • Dezvoltarea și consolidarea relațiilor cu clienții business existenți și identificarea de noi oportunități de colaborare;
  • Identificarea și prezentarea soluțiilor de digitalizare, inclusiv din portofoliul Microsoft, pentru a sprijini eficientizarea și creșterea financiară a clienților;
  • Verificarea integrității contractelor și completarea actelor adiționale în conformitate cu regulamentele interne;
  • Generarea analizelor de vânzări și a rapoartelor periodice;

Competențe și calificări necesare:

  • Experiență solidă în domeniul vânzărilor B2B, cu capacitatea de a înțelege nevoile și prioritățile clienților business;
  • Cunoștințe despre portofoliul de servicii Microsoft și produsele Vodafone, inclusiv cele din gama Microsoft - reprezinta avantaj;
  • Capacitate de analiză și sinteză pentru a adresa nevoile personalizate ale clienților;
  • Competențe tehnice pentru a înțelege și a comunica eficient despre soluțiile tehnologice;
  • Abilități de comunicare și negociere pentru a interacționa cu reprezentanții companiilor;
  • Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu (cunoașterea altor limbi străine reprezintă un avantaj);
  • Înțelegerea și aplicarea procesului complet de vânzare.
  • Abilități avansate în utilizarea pachetului Microsoft Office;

Beneficii:

  • Pachet salarial fix + comision raportat la performanța din vânzări;
  • Tichete de masă;
  • Abonament medical la clinică privată;
  • Oportunități de dezvoltare profesională prin cursuri și programe de formare;
  • Mediu de lucru dinamic și inovator, cu provocări constante și posibilitatea de a influența rezultatele echipei.

Descrierea companiei

Suntem INSTORE POWER PROVIDER, companie românească fondată în 2006, lider pe piața serviciilor de retail marketing din România oferind soluții integrate pentru majoritatea companiilor din domeniul bunurilor de larg consum (FMCG), precum Procter&Gamble, Heineken, Friesland, Mars, PepsiCo, Ursus, JTi, Nestle, Lactalis etc. dar și din alte domenii, precum Vodafone, Samsung și Philips.

Compania are peste 2 700 de angajați și este prezentă în România, Republica Moldova și Bulgaria, atât în marile lanțuri de magazine de retail cât și în comerțul tradițional și HORECA, în total peste 33 000 de puncte de vânzare.

Publicat 12 Mart. 2024 Reactualizat 9 Apr. 2024 Expiră 11 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.