Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Membru consiliu administratie - Parc Industrial Agnita (Sibiu)

ORASUL AGNITA
3 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Anunț selecție Membri ai Consiliului de Administrație al Societatii Parc Industrial Agnita SRLNr. posturi: 3 (trei)
Data publicării anunțului: 05.06.2025
Termen-limită pentru depunerea dosarului de candidatură: 30 de zile de la data publicării anunțului: 05.07.2025 ora 16.00
Dosarele de candidatură se depun astfel: în format letric în plic închis și sigilat la sediul Primariei Orasului Agnita, Piata Republicii nr.19, jd Sibiu, Compartiment registratura și în format electronic pe adresa office@primaria-agnita.ro

Prevederi legale:
OUG 109/2011 art. 29 alin. (4);
HG nr. 639/2023 art. 19 alin. (2)-(3) și art. 20 alin. (1)

Pentru informații suplimentare referitoare la conținutul dosarului de candidatură, depunerea declarației de intenție, comunicarea cu candidații, contestațiile și protecția datelor personale, se regăsesc în Anunț selecție Membri în Consiliul de Administrație al Societății PARC INDUSTRIAL AGNITA SRL, varianta integrală publicată pe pagina de internet a autorității publice tutelare Orasul Agnita (http://primaria-agnita.ro), pe pagina de internet a Parc Industrial Agnita SRL . (https://parcind-agnita.ro).

Legea nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată, cu modificările si completările ulterioare;
OUG nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, cu modificările si completările ulterioare;
HG nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice;
Actul constitutiv al Societatii PARC INDUSTRIAL AGNITA SRL
Legea societatilor comerciale nr. 31/1990 republicata cu modificarile si completarile ulterioare.
CONDIȚII DE PARTICIPARECandidatul îndeplinește cumulativ următoarele condiții obligatorii:
Are cetățenie română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
Cunoaște limba română (scris și vorbit);
Are capacitate deplină de exercițiu;
Are o stare de sănătate corespunzătoare funcției pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberată de medicina muncii sau medic de familie;
Nu a fost destituit dintr-o funcție din cadrul unor instituții publice și/sau nu i-a încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
Nu a fost revocat din funcția de administrator/director în ultimii 5 ani, pentru motive prevăzute de legislația corporativă, conform art.30, alin.(9) din OUG 109/2011;
Nu are înscrieri în cazierul judiciar și fiscal;
Nu a fost începută urmărirea penală pentru infracțiunile prevăzute la art. 6 din Legea societăților nr. 31/1990, republicată, cu modificările și completările ulterioare, pentru infracțiuni contra patrimoniului prin nesocotirea încrederii, infracțiuni de corupție, delapidare, fals în înscrisuri, evaziune fiscală, infracțiuni prevăzute de Legea nr.129/2019 pentru prevenirea și sancționarea spălării banilor;
Nu a făcut poliție politică, așa cum este definită prin lege – declarație pe propria răspundere;
Nu se află într-una din situațiile prevăzute de art.88 din Legea nr.161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenței în exercitarea demnităților publice, a funcțiilor publice și în mediul de afaceri, prevenirea și sancționarea faptelor de corupție, precum și cele referitoare la conflictul de interese și a statutului societății cu poziția de administrator;
Îndeplinește toate criteriile conform prevederilor HG nr. 639/2023 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din OUG nr.109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
Nu se află în una din situațiile prevăzute la art.4 OUG 109/2011.

Descrierea jobului

CRITERII DE SELECȚIE
Având în vedere dispozițiile: art.28 alin.(1) și alin.(3), art.4, art.30 alin.(9), art.33, art.34 alin.(1) și alin.(3), art.34 alin.(4^1) din O.U.G. nr.109/2011, art.138^2 din Legea nr.31/1990, art.65 alin.(1)-(5) din Legea nr. 162/2017 fiecare candidat trebuie să respecte următoarele criterii de selecție obligatorii:
Are experiență în conducerea societăților sau regiilor autonome;
Are studii superioare cu licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății de cel puțin 7 ani;
Nu se încadrează în niciuna dintre situațiile prevăzute la art.4 lit. a)-i) din OUG nr. 109/2011;
Nu se încadrează în niciuna din situațiile și interdicțiile prevăzute la Art.30 alin.(9) din OUG nr.109/2011;
Nu se încadrează în niciuna dintre situațiile prevăzute la Art.33 din O.U.G. nr.109/2011.
Se vor aplica candidaților și criteriile de selecție referitoare la:
Consiliul de administrație poate avea cel mult un membru al consiliului funcționari publici sau personal al autorităţii publice tutelare sau al altor instituții sau autorități publice.conform art.28, alin.(5) din OUG 109/2011;
Majoritatea membrilor consiliului de administrație trebuie să fie formată din administratori neexecutivi și independenți conform art.28 alin.(6) din OUG 109/2011;
Criteriul de gen conform art.28, alin. (7);
O persoana poate exercita concomitent cel mult 2 mandate conform art.33 din OUG 109/2011;
Componența comitetului de audit din cadrul Consiliului de Administrație conform art.34, alin.(41)
Criteriile obligatorii care trebuie folosite în cadrul procedurii de selecție sunt diferențiate pe grupe și subgrupe după cum urmează:
Competențe: Competențe specifice sectorului de activitate al întreprinderii publice, competențe de importanță strategică, competențe de guvernanță corporativă, competențe sociale și personale, experiență pe plan local și internațional, competențe și restricții specifice pentru funcționarii publici sau alte categorii de personal din cadrul autorității publice tutelare ori din cadrul altor autorități sau instituții publice.
Trăsături: reputație personală și profesională; integritate; independență, expunere politică, abilități de comunicare interpersonală.
Alte criterii: rezultate economico-financiare ale întreprinderilor în care candidatul și-a exercitat mandatul de administrator sau de director, înscrieri în cazierul fiscal și judiciar, criterii de gen.
Modalitatea de evaluare: observarea și analiza reacțiilor și a răspunsurilor candidaților, conținutul declatației de intenție, prin raportare la profilul consiliului și profilul candidatului, alinierea cu Scrisoarea de așteptări.

CONDIȚII DE PARTICIPARE SPECIFICE PENTRU POSTURILE DE ADMINISTRATOR:
2 administratori: au studii superioare cu licență și experiență în domeniul științelor inginerești, economice, sociale, juridice sau în domeniul de activitate al societății de cel puțin 7 ani;

1 administrator: studii superioare finalizate (minim o diplomă de Licență) și domeniul contabilității și auditului statutar (auditor) sau în domeniul de activitate al întreprinderii publice de cel puțin 7 ani.
are competențe în domeniul contabilității și auditului statutar, dovedite prin documente de calificare pentru domeniile respective.
autorizat ca auditor financiar și înregistrat în Registrul public electronic de către autoritatea competentă din România, din alt stat membru, din Spațiul Economic European sau din Elveția ori deține experiență de cel puțin 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România sau în cadrul comitetelor de audit formate la nivelul consiliilor de administrație/supraveghere ale unor societăți/entități de interes public, dovedită cu documente justificative.

Candidații selectați conform cerințelor, vor fi evaluați pe baza matricei Consiliului de Administrație, anexă la Profilul Consiliului de Administrație, postată pe pagina de internet a autorității publice tutelare Orasul Agnita (http://primaria-agnita.ro), pe pagina de internet a Parc Industrial Agnita SRL . (https://parcind-agnita.ro)

DOCUMENTE NECESARE PENTRU DEPUNEREA CANDIDATURII:
Cererea de înscriere;
Curriculum vitae în format Europass conform HG nr. 1021/2004 pentru aprobarea modelului comun european de curriculum vitae;
Cazier judiciar și cazier fiscal;
Copii după acte de studii (pentru cei care au finalizat studiile în străinătate este necesară dovada echivalării studiilor eliberată de Ministerul Educației – Centrul Național de Recunoaștere şi Echivalare a Diplomelor);
Copie act identitate, respectiv, alte acte de stare civilă în cazul schimbării numelui;
Copii ale documentelor care dovedesc experiența profesională, respectiv, vechimea în specialitatea studiilor (Copie carnet de muncă, adeverințe, alte documente doveditoare);
Adeverință care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
Recomandare/Recomandări care să ateste experiența profesională și probitatea morală;
Acordul cu privire la obținerea de date în vederea verificării informațiilor;
Consimțământ de prelucrare a datelor cu caracter personal;
Declarație pe propria răspundere candidat;Documentele din dosar vor fi numerotate și OPIS-ate.
Formularele necesare depunerii candidaturii se regăsesc pe site–ul Orasul Agnita (http://primaria-agnita.ro), pe pagina de internet a Parc Industrial Agnita SRL . (https://parcind-agnita.ro)
Toate documentele menționate mai sus sunt obligatorii, lipsa cel puțin a unuia dintre acestea duce la respingerea candidaturii.
Originalele documentelor din dosarul candidatului vor fi prezentate ulterior pentru a putea fi certificate de către secretarul comisiei de selecție.
In cazul in care dosarele se depun in format letric , pe plic se va mentiona “Candidatura pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al Parc Industrial Agnita SRL”- numele şi prenumele candidatului.
Reguli obligatorii pentru transmiterea dosarului în format electronic:
- Mesajele e-mail de depunere a candidaturilor în format electronic vor avea ca subiect “Candidatura pentru funcția de membru în Consiliul de Administrație al Parc Industrial Agnita SRL”- numele şi prenumele candidatului.
- Formularele completate vor fi transmise în format pdf.
- Copiile documentelor solicitate vor fi scanate și salvate ca documente separate, având în titlu tipul documentului, numele și prenumele candidatului.
- Dosarele electronice NU vor fi transmise prin aplicații de transfer de fișiere. În cazul în care dimensiunea dosarului depășește capacitatea mesajului, se vor transmite mai multe mesaje succesive numerotate.
- Rezultatul analizei dosarelor va fi comunicat fiecărui candidat în termenul prevăzut de lege.
- Candidații selectați în lista scurtă au obligația de a depune la autoritatea publică tutelară declarația de intenție în termen de 15 zile de la data comunicării rezultatului selecției, urmând a fi evaluați în cadrul unui interviu.
- Data, ora şi locul desfășurării interviului vor fi comunicate ulterior fiecărui candidat.

ALTE INFORMAȚII
Comunicarea cu candidații:
Pe întreg parcursul acestui proces de selecție, comunicarea cu candidații se va face prin mijloace electronice. Lista lungă, lista scurtă şi propunerile de nominalizare au caracter confidențial şi nu vor fi publicate; rezultatele obținute de candidați pe fiecare din etapele procesului de selecție le vor fi comunicate acestora individual în modalitățile descrise mai sus. Nu vom transmite candidaților punctajele obținute, deoarece acestea sunt relevante în ansamblu și nu individual, în schimb îi vom informa despre deciziile luate referitor la candidatura lor pe fiecare etapă a procesului de rerutare.
Protecția datelor personale:
Acest proces de recrutare și selecție descris în detaliu mai sus, se va desfășura conform Regulamentului (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal.
Persona de contact: Petrisor Anca
Informații suplimentare se pot obține la sediul Primariei Orasului Agnita, Piata Republicii nr.19, jd Sibiu,

Comisia de selecție:
Președinte - Murgoci Mihaela

Membru - Florea Marioara
Expert independent - HR EXPERT INDEPENDENT prin reprezentant dna Maria Suciachi
Secretar supleant comisie - Petrisor Anca
Publicat 4 Iun. 2025Reactualizat 4 Iun. 2025Expiră 4 Iul. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.