Publicat 27 Iun 2017 | Reactualizat 18 Iul 2017 | Expiră 28 Iul 2017

MARKETING MANAGER

1 post

Criterii de selecție

  • Peste 2 ani experiență în muncă

Candidatul ideal

  • Studii superioare in domeniul Comunicare/ Marketing/ Media/ Jurnalism;
  • Minim 2 ani experienta pe un post similar;
  • Experienta in coordonarea unei echipe constituie avantaj;
  • Foarte bune abilitati de organizare, planificare si coordonare, prioritizare si managementul timpului;
  • Initiativa, dinamism si atitudine pozitiva;
  • Abilitati excelente de comunicare orala si scrisa;
  • Orientare colaborativa;
  • Foarte bun rationament analitic;
  • Rezolvare de probleme si luare de decizii;
  • Cunostinte de operare pe calculator (MsOffice, corespondenta, aplicatii specifice);
  • Creativitate si abilitati de construire prezentari;
  • Limba engleza la nivel avansat in conversatie si in scris;
  • Initiativa si spirit proactiv;
  • Orientare catre rezultate si client;
  • Asumarea responsabilitatii.

Descrierea jobului

  • Defineste, dezvolta si implementeaza planul anual de marketing;
  • Creaza si implementeaza proiecte de marketing direct si interactiv;
  • Monitorizeaza respectarea politicilor de branding si comunicare a companiei;
  • Redacteaza prezentari, discursuri si alte materiale necesare comunicarii interne si externe;
  • Se implica in organizarea si coordonarea evenimentelor interne ale companiei;
  • Monitorizeaza si analizeaza activitatea companiei/ competitorilor, pe baza studiilor proprii;
  • Analizeaza chestionarele pentru studiul pietei si/sau de satisfactie a clientilor si propune si implementeaza masuri pentru imbunatatirea continua a rezultatelor;
  • Face recomandari pentru reformularea/ lansarea de noi produse/ servicii sau de dezvoltare unor noi linii de afaceri, in functie de opiniile consumatorilor;
  • Propune, elaboreaza ai supravegheaza politici de fidelizare a clientilor;
  • Colaboreaza cu terte parti implicate in procesul de marketing (furnizori, parteneri, agentii de publicitate, agentii media, etc) in scopul de a se asigura de organizarea campaniilor sau a evenimentelor, cat si de coordonarea procesului de realizare a diverselor materiale de marketing;
  • Intreprinde actiuni de promovare si imbunatatire a imaginii si profilului companiei si de crestere a notorietatii brandului, in conformitate cu strategia de marketing;
  • Este responsabil de elaborarea continutului si de actualizarea permanenta a informatiilor aflate pe site-urile companiei/ platformele online;
  • Face propuneri cu privire la cheltuielile din bugetul de marketing al companiei si le aproba cu superiorul direct;
  • Analizeaza cheltuielile efectuate in departament si asigura incadrarea in bugetul prestabilit
Beneficii:
  • Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa dinamica, unde impreuna gasim solutii la orice situatie;
  • Un mediu de lucru prietenos si profesionist, unde stabilitatea si sustinerea fac parte din valorile companiei;
  • Salariu atractiv;
  • Bonusuri in functie de performanta;
  • Training de specialitate;
  • Discount semnificativ.

Descrierea companiei

Facem oamenii să zâmbească cu un amestec frumos de gust, design și atmosferă. Cel mai mult ne bucură atunci când oaspeții ne devin prieteni, iar asta se întâmplă aproape mereu, din 2013.
Ne ghidăm întreaga activitate și dezvoltare după următoarele repere:
Misiunea noastră:
Vrem ca fiecare vizită în restaurantele noastre să reprezinte motivul perfect pentru a o planifica pe următoarea!
Viziunea noastră:
Credem în relațiile de durată care se contruiesc treptat și solid, cu sinceritate. Credem în frumusețea clasicului reinterpretat, dar și în aportul inovațiilor de orice fel. Credem că toți oamenii trebuie să aibă acces la produse și servicii de calitate.
Valorile noastre:
Suntem și gândim ca o companie smart-casual, iar valorile ce conturează acțiunile noastre sunt:
* RESPONSABILITATE față de clienți, colegi și industria în care creștem zi de zi;
* RECUNOȘTINȚĂ față de oamenii care ne sunt alături și ne ajută să dăm formă misiunii pe care ne-am asumat-o;
* CONSISTENȚĂ în experiențele pe care le oferim celor care ne trec pragul;
* INIȚIATIVĂ în crearea și realizarea de servicii și produse noi care pot îmbunătăți restaurantele;
* GRIJA față de cei mai puțin norocoși, materializată prin acțiuni realizate pentru a produce o schimbare.

MARKETING MANAGER  -  Stadio Hospitality Concepts - SHC