Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

MANAGER VANZARI CLIENTI BUSINESS

SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerințe:
  • ​Studii: Superioare tehnice specializarea electronică, energetică, automatizări.
  • Experiență: Minimum 3 ani experiență în vânzări, de preferat în domeniul energetic, soluții industriale, tehnologii noi etc.

Cunoștințe și abilități:
  • Cunoștințe solide privind tehnicile de promovare a produselor, a tehnicilor de vânzare și negociere;
  • Cunoștințe avansate privind piața energetică din România, a companiilor care activează în domeniu, precum și a potențialilor clienți pentru soluțiile specifice promovate;
  • Cunoștințe avansate în domeniul automatizări și SCADA;
  • Cunoștințe avansate în domeniul noilor tehnologii de generare/ cogenerare energie, surse regenerabile și eficiență energetică;
  • Cunoștințe avansate în domeniul transmisiilor de date;
  • Cunoștințe avansate în domeniul sistemelor informatice și arhitectura acestora;
  • Cunoștințe generale privind bazele electrotehnicii și energeticii;
  • Cunoștințe solide în Contract Management și Account Management;
  • Cunoștințe generale privind legislația în domeniul energetic, surse regenerabile, eficiență energetică;
  • Cunoștințe generale privind legislația în domeniul organizării licitațiilor publice;
  • Cunoștințe generale de Project Management;
  • Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Cunoștințe avansate de limba engleza (citit, scris, vorbit);
  • Permis de conducere categoria B.
  • Abilitate decizională
  • Planificare și organizare
  • Managementul riscurilor
  • Orientare spre client
  • Orientare spre rezultate
  • Rezistență la stres
  • Managementul timpului
  • Comunicare
  • Negociere
  • Atenție la detalii
  • Capacitate de analiză și sinteză.

Descrierea jobului

  • ​Promovează și vinde produsele și serviciile companiei în vederea îndeplinirii planului de vânzări;
  • Identifică surse de finanțare pentru proiecte și oportunități de vânzare, inițiază demersurile de accesare a fondurilor și răspunde de succesul aplicației de finanțare.
  • Vizitează regulat clienții pentru întreținerea de bune relații comerciale și identificarea nevoilor clientului; oferă consiliere și răspunsuri prompte la solicitările clienților;
  • Înțelege produsele și serviciile companiei astfel încât să poată evidenția principalele avantaje și beneficii pentru client;
  • Identifică permanent noi clienți și găsește oportunități de a prezenta serviciile și produsele companiei în vederea încheierii de contracte;
  • Acordă consultanță clienților privind caracteristicile produselor și condițiile de vânzare;
  • Analizează cererea de ofertă primită, generează și participă la ședințele organizate pe parcursul pregătirii ofertelor și transmite clientului oferta tehnică și comercială;
  • Ține legătura cu specialiștii din departamentul tehnic pentru clarificarea detaliilor tehnice aprofundate, acolo unde este cazul;
  • Negociază condițiile contractuale, întocmește și monitorizează finalizarea contractelor;
  • Identifică și rezolvă problemele apărute în derularea contractelor;
  • Este permanent la curent cu principalii competitori din domeniu, cu produsele și serviciile oferite de concurență. Participă activ în procesul de furnizare de informații referitoare la concurență;
  • Monitorizează activitatea competiției și tendințele pieței în domeniul de activitate;
  • Întocmește rapoarte privind activitatea desfășurată;
  • Asigură completarea și menținerea la zi a bazei de date a companiei cu clienți și contracte;
  • Menține relația cu clientul pe toată durata derulării contractului;
  • Informează imediat șeful direct la apariția oricărei probleme importante care poate avea impact asupra desfășurării activității sale sau asupra companiei.

Beneficii:
  • Pachet salarial competitiv;
  • Bonusuri pentru performanţă;
  • Beneficii non-financiare: certificări, training, etc.;
  • Atmosferă benefică dezvoltării profesionale şi personale.

Descrierea companiei

Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.
Publicat 9 Apr. 2024 Reactualizat 9 Apr. 2024 Expiră 9 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.