Candidatul Ideal
Cerințe:
- Experiență anterioară în managementul restaurantelor
- Abilități excelente de leadership și management al personalului
- Excelente abilități de comunicare și relaționare
- Orientare către rezultate și capacitatea de a lucra sub presiune
- Flexibilitate și disponibilitate pentru program flexibil
Descrierea jobului
Responsabilități:
- Supervizarea și coordonarea activităților zilnice ale restaurantului
- Asigurarea calității și standardelor de servire a clienților
- Gestionarea echipei de personal, formare și evaluare
- Planificarea și implementarea strategiilor de marketing și vânzare
- Monitorizarea inventarului și gestionarea costurilor
- Pachet salarial atractiv și bonusuri în funcție de performanță
- Oportunități de avansare în cadrul companiei
- Mediu de lucru dinamic și stimulant
Descrierea companiei
Cu o experiență de 18 ani în industria ospitalității din București, suntem un lider recunoscut în vânzarea de pizza livrată la domiciliu. Ne mândrim cu o rețea extinsă de peste 15 locații și cu o echipă dedicată de peste 500 de angajați, care lucrează împreună pentru a oferi clienților noștri cele mai delicioase și proaspete preparate.
Joburi similare
- 12 Iun. 2025
OSPĂTAR - HOTEL HELEN, restaurant "La Taverna" angajează
POPAS PINUL S.R.L.
Adjud, Bacau, Roman și alte 2 orașe