Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager Relatii cu Clientii PJ (fara target)

Libra Internet Bank
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

SCURTA DESCRIERE:
In rolul de Manager Relatii cu Clientii PJ (fara target), vei avea oportunitatea de a lucra in echipa de Vanzari Libra in cadrul Sucursalei Regina Elisabeta sau in cadrul Sucursalei Dorobanti. Principalul obiectiv al echipei este acela de a oferi actualilor clienti solutii financiare potrivite nevoilor business-ului (credite, pachete de servicii operationale etc.). Cei care indeplinesc cu succes acest rol, sunt cei carora le place comunicarea, analiza si isi doresc o activitate care sa implice mentinerea relatiei cu clientii existenti din portofoliul Libra. Satisfactia in vanzari provine din mentinerea portofoliului de relatii si din suportul oferit clientilor. Salariul de incadrare pentru rolul de Manager Relatii cu Clientii PJ (fara target) - Sucursale Bucuresti este in intervalul de 7000 lei brut si 13000 lei brut, in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

CERINTE:
- Esti absolvent(a) de studii superioare, de preferat specializare economica;
- Detii experienta anterioara in vanzari persoane juridice;
- Ai bune abilitati de comunicare, analiza financiara si negociere;
- Te caracterizeaza proactivitatea si organizarea.

Descrierea jobului

RESPONSABILITATI:
- Dezvolta relatia cu clientii existenti, promovand permanent noile produse ale bancii;
- Deruleaza toate activitatile necesare acordarii, prelungirii, reinoirii creditelor/produselor bancii, intocmind documentatiile necesare;
- Primeste contractele de credit /garantii/ contractele colaterale, etc;
- Informeaza clientii cu privire la scadentele ratelor aferente conform contractelor de credit;
- Monitorizeaza permanent comportamentul de plata al clientilor;

BENEFICII:
Beneficii legate de timp:
- Program flexibil, inclusiv "Late Monday and Early Friday"
- Program de lucru hibrid
- Liber de ziua ta de nastere
- Concediu de studii
- Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie
Beneficii financiare si abonamente:
- Tichete de vacanta (3500 lei roluri de execu?ie/ 5500 roluri manageriale)
- Tichete de masa (40 lei/zi)
- Prime de sarbatori
- Abonament medical la clinica privata premium Sanador
- Abonament la Bookster
- Pensie privata
- Ajutor pentru evenimente deosebite
- Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare
Programe de dezvoltare personala si profesionala:
- Campionate de discursuri - Libra Voices
- Sesiuni de dezbateri - Debatable
- Programe sportive - Libra Energize
- Programe culturale - Libra Cultural
- Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing

Descrierea companiei

Libra Internet Bank ofera un mediu de lucru provocator, modern si orientat catre rezultate. Suntem organizatia care sustine tinerii exceptionali, ambitiosi, care doresc sa-si contureze un brand profesional si sa-si dezvolte cariera indrumati de specialistii bancii. Suntem o echipa tanara si dinamica. La noi vei gasi adevarati profesionisti, oameni cu experienta, comunicativi si proactivi care apreciaza performanta. Entuziasmul si energia acestora iti vor oferi o atmosfera de lucru placuta si colegiala.

Libra Internet Bank, parte a grupului American de investitii New Century Holdings (NCH), reprezinta o institutie financiar bancara infiintata in anul 1996 si operationala din anul 1997.

Libra Internet Bank mizeaza pe rapiditate in procesarea solicitarilor si operatiunilor bancare, pe crearea unuia din cele mai moderne si dinamice servicii de Internet Banking dar si pe lansarea de produse premiate, sistem de plati online LibraPay, Access investigator si multe altele, consolidandu-si astfel strategia de ?banca a internetului? inca din anul 2011.

Ne remarcam in peisajul bancar din Romania prin orientarea spre inovatie, spre utilizarea aplicatiilor online si a noilor tehnologii in conceperea de produse si servicii bancare bazate pe Internet si adaptate secolului XXI. Libra Internet Banking si-a castigat increderea celor mai exigenti reprezentanti ai societatii si mediului de afaceri, fiind prima banca din tara noastra ce are la baza conceptul de ?bancher pe care il cunosti?, abordand printr-o strategie de nisa segmentul medical si IMM, iar apoi alte profesii liberale si companii medii si mari. Scopul principal al bancii este excelenta in afaceri, motiv pentru care ne angajam sa generam valoare durabila clientilor si ne straduim permanent sa le oferim accesibilitate la servicii ireprosabile, gandind in viitor si autodepasindu-ne.

Pentru noi, clientul reprezinta cea mai importanta valoare, motiv pentru care incercam sa il cunoastem cat mai bine si sa fim permanent atenti la nevoile si cerintele sale pentru a-i putea oferi servicii si produse de o calitate superioara in comparatie cu cele disponibile pe piata bancara. Suntem profesionosti si exigenti cu noi insine, suntem perfectionisti si auto-didacti si ne dorim ca fiecare client Libra Internet Banking sa plece incantat de produsele si serviciile oferite.

Te asteptam alaturi de echipa noastra!
Publicat 21 Mart. 2024 Reactualizat 18 Apr. 2024 Expiră 20 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.