
Manager Relatii Clienti Microbusiness/IMM
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Ne bucurăm că ai ajuns să citești aceste rânduri, astfel că, dacă nivelul interesului tău s-a păstrat până aici, dă scroll pentru a afla dacă tu ești persoana pe care am descris-o în rândurile de mai jos:
Pentru a te potrivi cu acest post ne-ar plăcea să ai:
- Studii superioare finalizate în domeniul economic;
- Capacitate de gestionare și solutionare a situațiilor de business generate de relația B2B;
- Abilități de relaționare și stabilirea de parteneriate solide bazate pe încredere;
- Spirit persuasiv în oferirea de consultanță interna/externa specifică activității desfășurate.
Nice to have:
- Cunoștințe despre piața de specialitate, tendințele mediului de afaceri și despre cum funcționează un business, repezinta un plus;
- Experienta intr-un rol similar pe zona de clienti Micro/SME ori IMM.
Descrierea jobului
- Promovează și vinde produsele & serviciile bancare către clienții persoane juridice clasificate ca și Microbusiness/IMM;
- Reprezintă forța de vânzări pe segmentul de clienți microbusiness și promovează imaginea băncii;
- Reprezintă interfața între clientul microbusiness și banca și e principalul responsabil de relația cu clienții Microbusiness/IMM pe care îi are în portofoliu.
Descrierea companiei
Banca Transilvania (BT) a inceput in urma cu aproape 30 de ani la initiativa unor oameni de afaceri clujeni, orientandu-si activitatea spre sectorul IMM. In prezent, este cel mai mare grup financiar din Romania cu peste 2 milioane de operatiuni zilnic.
Misiunea sa este de a sustine dezvoltarea mediului de afaceri si comunitatile din care face parte, oriunde si oricand. Cu respect, pasiune si idei noi, banca sustine responsabil vise care se transforma in realizari.
Este cel mai puternic brand bancar românesc, cu un rating de AAA+, conform Brand Finance Banking (2022). Misiunea noastră este să oferim împreună experiențe pozitive oriunde și oricând și știm că bankingul merge mai bine cu zâmBT.
Banca Transilvania este organizata pe patru linii principale de business ( corporate, IMM, retail și Divizia pentru Medici ) si are peste 19% cotă de piaţă, 3,7 milioane de clienţi, peste 9.200 de angajaţi şi 500 de sedii în 180 de localităţi. Strategia sa este sustinuta de actionari puternici, precum Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare.
BT doreşte să aibă impact pozitiv în România – pentru oameni, business şi mediu. Aceasta este matematica noastră, #maimultdecatbanking.
- 28 Mart. 2023
Manager Relatii Clienti Persoane Fizice
BANCA COMERCIALA INTESA SANPAOLO ROMANIA S.A.
București, Brasov, Cluj-Napoca și alte 2 orașe -
-