Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager operatiuni

EUROCASSA PREMIUM
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Deschidere pentru învățare continuă a materialelor de construcții care există pe piață, precum și a celor inovative;
  • Abilități de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul și responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism în condiții de presiune;
  • Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor și de a lua decizii complicate;
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament și loialitate în toate activitățile desfășurate;
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Cunoștințe de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);
  • Abilități de leadership și coordonare;
  • Experiența în segmentul materialelor de construcții constituie avantaj;

Descrierea jobului

  • Organizarea și desfășurarea activității de achiziții și de vânzări la nivel de companie;
  • Elaborarea politicilor, procedurilor și instrumentelor de lucru necesare gestionării activității de achiziții și de vânzări;
  • Interacțiunea și colaborarea cu departamentele companiei pentru a facilita comunicarea și a coordona proiecte și inițiative importante;
  • Organizarea și reproiectarea principalelor procese și proceduri ale firmei, cu prioritate cele orientate către clienți și parteneri și dezvoltare operațională;
  • Responsabilizarea și monitorizarea, prin indicatori de performanță a echipei din subordine, în implementarea acțiunilor stabilite și obținerea rezultatelor.
  • Maximizarea productivității.
  • Urmărește stadiul și progresul achizițiilor și al vânzărilor și ține legătura permanent atât cu echipa de vânzări cât și cu furnizorii;
  • Întocmește și transmite rapoarte statistice specifice activității, la solicitarea conducerii companiei.
Beneficii
  • Program de lucru de luni-vineri 8-16;
  • Posibilitatea de învățare/ formare la locul de muncă;
  • Pachet salarial compus din salariu fix, tichete de masa, bonusuri ocazionale, spor de vechime, bonus pentru recomandarea de noi colegi.

Descrierea companiei

Eurocassa este o componentă importantă a grupului de firme Damaco, care activează în domeniul vânzării materialelor de construcții de peste 25 de ani. Suntem apreciați în acest sector în primul rând datorită consultanței de specialitate asigurate clienților și mai apoi datorită produselor premium pe care le comercializăm.

Publicat 16 Apr. 2024 Reactualizat 16 Apr. 2024 Expiră 16 Mai 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.