Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

MANAGER LOGISTICĂ

SC ADREM INVEST SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii: Studii superioare.
Experienţă: 5 ani experienţă în domeniu, pe un post similar.

Cunoştinţe şi abilităţi:
  • Cunoștințe în domeniul administrării flotei auto;
  • Cunoștințe tehnice auto;
  • Cunoașterea legislației de administrare și utilizare a flotei auto;
  • Cunoștințe administrative;
  • Cunoașterea legislației de protecția a mediului, protecția muncii și PSI;
  • Cunoștințe avansate MS Office (Word, Excel, Outlook);
  • Permis de conducere categoria B;
  • Abilitate decizională;
  • Planificare și organizare;
  • Orientare spre client;
  • Orientare spre rezultate;
  • Rezistență la stres;
  • Managementul timpului;
  • Comunicare;
  • Atenție la detalii;
  • Capacitate de analiză și sinteză.

Descrierea jobului

  • Administrează, coordonează și gestionează funcționarea flotei auto;
  • Acționează pentru a conduce și motiva persoanele, atât din cadrul propriei echipe, cât și pe cele aflate în afara acesteia pentru a asigura rezultate superioare;
  • Planifică și urmărește activitatea de exploatare a flotei;
  • Aplică procedurile interne și propune modificări pentru utilizarea eficientă a flotei. Urmărește respectarea acestora;
  • Se asigură de respectarea prevederilor legale în domeniu (siguranța, documente etc.);
  • Se asigură de respectarea cerințelor contractuale în relația cu partenerii;
  • Se asigură și controlează relațiile de afaceri cu furnizorii;
  • Planifică și organizează managementul lanțului de aprovizionare și funcționare a flotei auto pentru gestionarea ciclului de viață și a stării de funcționare;
  • Urmărește, analizează și folosește feed-back-ul intern;
  • Conlucrează cu celelalte departamente din cadrul grupului, pentru monitorizarea și stabilirea de măsuri care să asigure utilizarea conformp și eficientă a flotei pentru creșterea eficienței operaționale;
  • Caută soluții pentru problemele specifice pentru asigurarea continuității, sustenabilității și funcționării corespunzătoare a întregii flote;
  • Coordonează activitatea responsabililor de logistică/parc auto;
  • Conlucrează cu managementul pentru a asigura utilizarea eficientă și în condiții de siguranță a flotei;
  • Coordonează activitatea de întreținere și reparații a autoturismelor companiei și identifică cauzele ce determină costuri și cheltuieli suplimentare, în ultilizarea acestora;
  • Intocmește rapoarte specifice periodic și la cerere;
  • Urmărește realizarea indicatorilor specifici;
  • Colaborează în proiecte care implică flota sau elemente specifice.

Te așteptăm în echipa noastră!

Descrierea companiei

Grupul Adrem sprijină tranziția spre energie regenerabilă prin oferta sa de soluții și servicii dedicate domeniului energetic, prin intermediul celor trei companii – Adrem Invest, Adrem Engineering și Adrem Link – fiecare specializată pe segmentul ei de piață. Peste 1.000 de angajați din 18 județe asigură expertiza și abilitățile necesare pentru planificarea, dezvoltarea și implementarea soluțiilor la cheie, personalizate nevoilor clienților noștri, acoperind proiecte la nivelul întregii țări. De 30 de ani, oferim clienților noștri produse, soluții și servicii dedicate domeniului energetic.

Publicat 27 Oct. 2025Reactualizat 27 Oct. 2025Expiră 26 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.