Candidatul Ideal
Absolvent de studii superioare tehnice în domeniul construcțiilor civile și instalații
Experiență de minim 5 ani în managementul proiectelor de construcții civile și instalații
Abilități excelente de coordonare a echipei și gestionare a resurselor
Cunoștințe avansate în utilizarea MS Office (Excel, Word, Outlook) și MS Project sau un software similar
Experiență în utilizarea AutoCAD pentru elaborarea și verificarea planurilor tehnice
Capacitate de planificare, organizare și gestionare a bugetelor de proiect
Abilități de comunicare și negociere, cu o atitudine proactivă și orientată spre rezultate
Permis de conducere categoria B
Experiență de minim 5 ani în managementul proiectelor de construcții civile și instalații
Abilități excelente de coordonare a echipei și gestionare a resurselor
Cunoștințe avansate în utilizarea MS Office (Excel, Word, Outlook) și MS Project sau un software similar
Experiență în utilizarea AutoCAD pentru elaborarea și verificarea planurilor tehnice
Capacitate de planificare, organizare și gestionare a bugetelor de proiect
Abilități de comunicare și negociere, cu o atitudine proactivă și orientată spre rezultate
Permis de conducere categoria B
Descrierea jobului
Disponibilitate la deplasare prin tara in functie de proeicte
Planificarea, coordonarea și monitorizarea proiectelor de construcții civile și instalații, asigurându-se respectarea termenelor și a bugetului stabilit
Supravegherea echipei de proiect, inclusiv ingineri de execuție, tehnicieni și subcontractori
Elaborarea și actualizarea graficului de execuție, identificarea și rezolvarea eventualelor problem
Menținerea unei relații eficiente cu beneficiarii și colaboratorii, inclusiv cu proiectantul și departamentul de achiziții
Asigurarea respectării standardelor de calitate și a legislației în vigoare
Raportarea periodică a progresului proiectului și gestionarea situațiilor neprevăzute
Planificarea, coordonarea și monitorizarea proiectelor de construcții civile și instalații, asigurându-se respectarea termenelor și a bugetului stabilit
Supravegherea echipei de proiect, inclusiv ingineri de execuție, tehnicieni și subcontractori
Elaborarea și actualizarea graficului de execuție, identificarea și rezolvarea eventualelor problem
Menținerea unei relații eficiente cu beneficiarii și colaboratorii, inclusiv cu proiectantul și departamentul de achiziții
Asigurarea respectării standardelor de calitate și a legislației în vigoare
Raportarea periodică a progresului proiectului și gestionarea situațiilor neprevăzute
Descrierea companiei
Compania ia naștere în anul 1973 cu Vito Manelli și dobândește cu succes multiple experiențe de șantier, afirmându-se în timp în administrarea totală a lucrărilor în domeniul construcțiilor. Plecând de la aceste rădăcini solide, Onofrio (Sergio) Manelli continuă activitatea tatălui și extinde Societatea către orizonturi antreprenoriale mai largi, datorită atât adoptării inovațiilor tehnologice, cât și angajării unui personal calificat.
Astăzi Societatea, devenită în 2008 ”Manelli Impresa SpA” este lider în sectorul construcțiilor civile și industriale. Datorită criteriilor tehnice – organizatorice – economice – financiare care o caracterizează, pe lângă experiența remarcabilă dobândită pe tot teritoriul italian, societatea se situează în cadrul restrâns de General Contractors autorizați să participe la licitații la nivel național și international. Din anul 2015 suntem si pe teritoriul Romaniei, avand sediul social in Bucuresti.
Ne bazăm pe ambiție și pe o profundă conștientizare socială. Pe baza experienței și a cunoașterii aprofundate în domeniu, continuăm să ne dezvoltăm bazându-ne toate acțiunile pe etică și colaborare.
Misiunea noastră este să transformăm visele în realități concrete, valorificând inovația, calitatea și excelența. Acest obiectiv se conturează prin îmbunătățirea abilităților echipei noastre și promovarea unei culturi a respectului, incluziunii, încrederii și a unui angajament solid pentru siguranță.
Astăzi Societatea, devenită în 2008 ”Manelli Impresa SpA” este lider în sectorul construcțiilor civile și industriale. Datorită criteriilor tehnice – organizatorice – economice – financiare care o caracterizează, pe lângă experiența remarcabilă dobândită pe tot teritoriul italian, societatea se situează în cadrul restrâns de General Contractors autorizați să participe la licitații la nivel național și international. Din anul 2015 suntem si pe teritoriul Romaniei, avand sediul social in Bucuresti.
Ne bazăm pe ambiție și pe o profundă conștientizare socială. Pe baza experienței și a cunoașterii aprofundate în domeniu, continuăm să ne dezvoltăm bazându-ne toate acțiunile pe etică și colaborare.
Misiunea noastră este să transformăm visele în realități concrete, valorificând inovația, calitatea și excelența. Acest obiectiv se conturează prin îmbunătățirea abilităților echipei noastre și promovarea unei culturi a respectului, incluziunii, încrederii și a unui angajament solid pentru siguranță.
Joburi similare