Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager de proiect / Project Manager

Draupnir S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cautam Manager de proiect / Project Manager care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.

Cerinte pe care trebuie sa indeplinesti pentru a putea candida cu succes sa fi colegul nostru:
  • Minim 2 ani experienta relevanta (pentru Autoritati publice locale (PNDR 7.2, PNDR 7.6, POR, POCU, POCA etc.) si pentru sectorul IMM (ex. POR 2.2, POR 2.1, HG 807/2014 etc.)
  • Studii superioare, constituie avantaj studiile in domeniul economic, management, juridic, tehnic cont
  • Absolvire cursuri de perfectionare in domeniu: Manager de proiect, Expert accesare fonduri nerambursabile, Evaluator proiecte - constituie avantaj
  • Aptitudini de buna comunicare in limba romana – reprezinta avantaj cunostintele de limba maghiara (desi nu este obligatorie)
  • Permis categoria B - constituie avantaj.

Descrierea jobului

Cautam PROJECT MANAGER care sa ne ajute sa generam si sa implementam proiecte de succes.
Pe post vei avea un set de responsabilitati pe care sa realizezi, aferente rolului (Manager de proiect, Elaborator proiect) pe care vei avea:
  • Citirea si asimilarea informatiilor din Ghidurile de finantare / alte documente pe baza caruia se lucreaza
  • Repartizarea responsabililor, sarcinilor si termenelor de realizarea
  • Urmarire modificari in proceduri / ghiduri / legislatie care afecteaza elaborarea si implementarea proiectelor pe care se lucreaza, lunar
  • Intocmire raport intern al fazelor de proiect (elaborare, management).
Elaborare si Management
  • Intocmirea documentelor specifice proiectelor – cerere de finantare, plan de afaceri, memoriu justificativ, Studiu de fezabilitate, intocmirea declaratiilor, orice alt document despre care se poate deduce in mod rezonabil ca intra in atributiile companiei
  • Verificarea eligibilitatii proiectelor si sau bugetelor
  • Comunicare permanenta cu echipa de proiect si client, respectiv finantator dupa caz
  • Utilizare platforme specifice proiectelor
  • Stabilire idee proiect si buget cu clientul – brainstorming – si stabilire obiective generale si specifice cu clientul pentru succesul proiectului
  • Urmarirea respectarii de catre echipa de proiect a sarcinilor si termenelor prin organizarea periodica de sedinte de lucru
  • Organizarea si supravegherea elaborarii a raspunsurilor la clarificari si transmiterea acestora la Finantator
  • Coordonare si organizare elaborare contestatii, daca este cazul, colaborand cu echipa si cu departamentul juridic / avocat / client si sau alti parteneri
  • Organizarea activitatilor conform activitatilor proiectului si obligatiilor din Contractul de finantare, obiective specifice si ”milestones” aferente proiectului
  • Urmarirea realizarii activitatilor
  • Urmarire valabilitate si termene contracte
  • Urmarire realizare obiective specifice ale proiectului, ”milestones” si indicatorii aferenti
  • Organizare sedinte de lucru periodic, in functie de necesitatile proiectului / activitatile stabilite
  • Decontarea proiectului prin elaborarea si/sau organizarea elaborarii cererilor de pre-finantare/plata/rambursare
  • Realizare si organizare proceduri de achizitie conform prevederilor ghidului de finantare, in termenele stabilite ca si activitati, in cazul procedurilor pentru beneficiari privati care nu se supun legislatiei Achizitiilor publice
  • Urmarire activitatea de Achizitie publica, periodic, minim lunar, daca procedura se face conform prevederilor legislatiei in domeniul Achizitiilor Publice, si asigurare suport departamentului / responsabilului / expertului de achizitii publice (informatii proiect, documente, termene etc.)
  • Urmarire incadrare in bugetul proiectului, trimestrial
  • Elaborare si sau organizarea elaborarii oricaror cereri, modificari etc. necesare implementarii proiectului conform Ghid finantator, proceduri etc. in termenele prestabilite
  • Intocmirea rapoartelor prevazute de ghid/impuse de catre Finantator in legatura cu implementarea proiectului pe toata durata a acestuia, cu periodicitatea impusa initial/lunar/trimestrial/semestrial/anual, dupa caz si final in termenul impus
  • Acordarea de asistenta la controalele efectuate de catre Finantator.

Transmite CV-ul tau pe adresa de email: office@draupnir.ro, impreuna cu o scrisoare motivationala in care descrii modul in care indeplinesti cerintele noastre, respectiv cum vei indeplini responsabilitatile stabilite.
In maximum 2 zile lucratoare vei primi raspuns daca te califici pentru un prim interviu scurt, de 10 minute, in care sa ne cunoastem. Daca si acolo ne placem, vei putea participa la un test de aptitudini pentru care vei primi informatiile pe email, iar dupa evaluarea testului tau, in functie de rezultat, vom avea o intalnire mai lunga sa vedem daca suntem cu adevarat potriviti. Iar daca toate lucrurile sunt bune, si noi putem sa sustinem nevoile tale financiar vom intra in perioada de proba de 3 luni.

Descrierea companiei

Viziune si misiunea noastra:
Vrem ca In urmatorii 10 ani sa acordam consultanta excelenta clientilor nostri pentru a putea imbunatatii nivelul de trai in Romania contribuind in mod semnificativ la dezvoltarea sectorului IMM si UAT-urile.
Cum vom masura succesul misiunii noastre:
• Vom consulta si vom dezvolta cu succes 1000 clienti in urmatorii 10 ani.
• Vom depune in termen toate (100%) proiectele la care participam.
• Vom aduce beneficii in valoare de 300 milioane de euro pentru clientii nostri.
• Vom incheia parteneriate cu 3 universitati si asociatii profesionale pentru cresterea generatiilor viitoare de consultanti.

Suntem o companie de consultanta in afaceri care se specializeaza pe atragerea de fonduri nerambursabile (Europene sau alt tip de finantari), pe management de proiect si consultanta in afaceri incepand de la startup-uri pana la firme mari, din birourile noastre din Mun. Targu Mures si Mun. Miercurea Ciuc.
Sprijinim dezvoltarea atat a sectorului IMM cat si Autoritatilor Publice Locale.

In doar 4 ani am reusit sa realizam o crestere considerabila a echipei de la 2 consultanti la 8, respectiv cu proiecte de succes in mai multe industrii – agricultura, industria productiva, industria alimentara, industrii creative, IT, constructii – gestionand proiecte cu o valoare de peste 25 de milioane de euro, lucrand la proiecte mici de 30-50k de mii de euro si proiecte maricele de 1-3 milioane de euro.

In compania noastra avem 3 valori principale dupa care ne ghidam, Aceste valori sunt reflectate in deciziile noastre, in responsabilitati si in modul in care facem business:
Corectitudine - Apreciem clientela care manifesta respect si intelegere, chiar daca acest lucru inseamna ca uneori trebuie sa facem alegeri care nu sunt in favoarea profitului imediat. Ne angajam sa fim sinceri si transparenti cu clientii nostri, chiar daca aceasta poate insemna ca unii dintre ei pot decide sa nu mai colaboreze cu noi.
Punctualitate - Ne straduim sa respectam termenele limita stabilite, chiar daca acest lucru necesita efort suplimentar din partea noastra.
Dezvoltare continua- Investim in mod constant in dezvoltarea profesionala a angajatilor nostri, pentru a ne asigura ca suntem mereu la curent cu cele mai recente cunostinte si tehnici din domeniul nostru, chiar daca acest lucru poate implica costuri suplimentare si poate necesita ajustari in echipa.

Publicat 27 Mart. 2024 Reactualizat 24 Apr. 2024 Expiră 26 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.