Candidatul Ideal
Cerințe:
- diplomă de manager de proiect -reprezinta un avantaj insa nu e necesara
- experiență relevantă în managementul proiectelor de orice fel
- capacitate de organizare, planificare și persuasiune
- capacitate de analiza, decizie si asumarea responsabilitatii
- cunoștințe de operare calculator, MS Office, etc.
- cunoașterea limbi franceză si engleză
- diplomă de manager de proiect -reprezinta un avantaj insa nu e necesara
- experiență relevantă în managementul proiectelor de orice fel
- capacitate de organizare, planificare și persuasiune
- capacitate de analiza, decizie si asumarea responsabilitatii
- cunoștințe de operare calculator, MS Office, etc.
- cunoașterea limbi franceză si engleză
Descrierea jobului
Responsabilitati:
- planificarea, organizarea, coordonarea și monitorizarea proiectului alocat, a echipei de execuție și a subcontractorilor, etc. asigurând respectarea termenelor, a bugetului stabilit si a calitatii in toate fazele proiectului
- organizeaza si conduce sedinte periodice cu toti factorii responsabili din proiect
- elaborarea și actualizarea graficului de execuție, identificarea și rezolvarea eventualelor probleme
- menținerea comunicarii și a unei relații eficiente cu beneficiarii și colaboratorii, inclusiv cu proiectantul și departamentul de ofertare-contractare și alte părți implicate în proiect.
- gestiunea resurselor, a costurilor si a termenelor de livrare, precum si a documentatiei tehnice a proiectului.
- urmarirea in mod constat a calitatii lucrarilor si implementarea de masuri pentru a asigura ca proiectele sunt livrate conform cerintelor proiectului și a standardelor de calitate a lucrarilor.
- planificarea, organizarea, coordonarea și monitorizarea proiectului alocat, a echipei de execuție și a subcontractorilor, etc. asigurând respectarea termenelor, a bugetului stabilit si a calitatii in toate fazele proiectului
- organizeaza si conduce sedinte periodice cu toti factorii responsabili din proiect
- elaborarea și actualizarea graficului de execuție, identificarea și rezolvarea eventualelor probleme
- menținerea comunicarii și a unei relații eficiente cu beneficiarii și colaboratorii, inclusiv cu proiectantul și departamentul de ofertare-contractare și alte părți implicate în proiect.
- gestiunea resurselor, a costurilor si a termenelor de livrare, precum si a documentatiei tehnice a proiectului.
- urmarirea in mod constat a calitatii lucrarilor si implementarea de masuri pentru a asigura ca proiectele sunt livrate conform cerintelor proiectului și a standardelor de calitate a lucrarilor.
Descrierea companiei
Firma elvetiana de constructii case modulare din lemn si din beton, cu sediul central in Satu Mare, avand un sediu secundar in judetul Maramures.
Joburi similare