Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager Call Center

DODO PIZZA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Suntem în căutarea unui Manager Call Center pentru a se alătura echipei noastre.
În calitate de Manager Call Center, vei fi responsabil pentru coordonarea și supravegherea activităților zilnice ale centrului nostru de apeluri (atat inbound cat si outbound). Vei coordona o echipă de operatori de call center și vei juca un rol crucial în asigurarea unei experiențe de serviciu de înaltă calitate pentru clienții noștri.
Contract pe durata determinata (2 ani-perioada maternala)

Ce ne dorim de la tine?
  • Absolvent al unei facultăți sau experiență echivalentă relevantă în domeniu.
  • Experiență de lucru de 2-4 ani într-o poziție similară în domeniul call center-ului, cu cel puțin 2 ani de experiență în management.
  • Cunoștințe avansate de operare a calculatorului și familiaritate cu programele de tip Call Center, precum și cu Microsoft Office.
  • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă, atât în limba română, cât și în limba engleză.
  • Abilități dovedite de leadership, gestionare a echipei și luare a deciziilor.
  • Capacitatea de a lucra sub presiune și de a rezolva problemele în mod eficient și eficace.
  • Orientare către clienți, atenție la detalii și capacitatea de a menține un nivel înalt de profesionalism și integritate.
  • Capacitatea de a gestiona multiple sarcini și priorități într-un mediu dinamic și în continuă schimbare.

Descrierea jobului

Care vor fii responsabilitatile tale?
  • Organizarea și coordonarea directă a întregii echipe pentru atingerea indicatorilor calitativi și cantitativi, atât interni, cât și externi.
  • Supervizarea și gestionarea echipei de operatori de call center, oferind îndrumare și suport pentru îmbunătățirea performanței individuale și de echipă.
  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor și politicilor pentru îmbunătățirea calității serviciilor și atingerea obiectivelor de performanță.
  • Identificarea și anticiparea situațiilor excepționale în cadrul proiectelor de contact center și dezvoltarea modalităților de gestionare a acestora.
  • Maximizarea satisfacției clienților în ceea ce privește serviciul prin asigurarea unei interacțiuni eficiente și prompte cu aceștia.
  • Monitorizarea și analizarea indicatorilor de performanță, elaborarea de rapoarte și propunerea de soluții pentru optimizarea eficienței și productivității centrului de apeluri.
  • Evaluarea rezultatelor la nivel de proiect, incluzând evaluarea lunară a performanței echipei.
  • Optimizarea fluxurilor de apeluri în proiectele alocate, asigurând eficiența și efectivitatea acestora.
  • Elaborarea și prezentarea de rapoarte și analize periodice, oferind soluții și sugestii pentru îmbunătățirea aspectelor identificate la nivel de proiect sau echipă.
  • Revizuirea și actualizarea procedurilor și instrucțiunilor specifice de lucru pentru a se alinia cu obiectivele strategice ale companiei.
  • Colaborarea strânsă cu alte departamente ale companiei pentru îmbunătățirea proceselor și fluxurilor de lucru interdepartamentale.

Ce iti oferim?
  • Reduceri zilnice disponibile în cadrul lanțului Dodo Pizza;
  • Mediu prietenos cu multiple oportunități de dezvoltare a carierei;
  • Salariu atractiv și compensații suplimentare anuale, în funcție de performanța și de sprijinul acordat echipei.

Descrierea companiei

Dodo Pizza is a proud member of the Dodo Brands family. Operating in Romania, we currently have a presence in two vibrant cities, Bucharest, and Brasov, where we proudly inaugurated our inaugural international franchise. Our mission is to bring the joy of savoring delectable, piping-hot pizzas with generous layers of toppings to people worldwide, and we've been successful in achieving this goal.

To continue our growth, we are in search of individuals who are passionate about their work. At Dodo, we foster a culture that values respect, upholds high standards, and provides the opportunity for everyone to express their true selves. Join us on our journey to spread the love of great pizza globally!

Publicat 27 Mart. 2024 Reactualizat 27 Mart. 2024 Expiră 26 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.