Candidatul Ideal
- Studii superioare finalizate (absolvirea unei facultăți cu profil electric constituie un avantaj);
- Experiența profesională necesară este de minim 2 ani în achiziții produse de la furnizori;
- Cunoștințe de limbă română și engleză;
- Cunoștințe PC, programe de bază;
- Abilitatea de a comunica și negocia eficient cu furnizorii, colegii si conducerea companiei pentru o colaborare optima in procesul de achizitii;
- Capacitate de a analiza date complexe, de a evalua furnizori si de a interpreta tendintele pentru a lua decizii informate in procesul de achizitii;
- Atenție la detalii, responsabilitate, capacitatea de a procesa o cantitate mare de informații;
- Gândire strategică și abilități analitice puternice;
- Capacitatea de a analiza o cantitate mare de date, de a prognoza și de a dezvolta strategii pe termen scurt și lung, sistematic, responsabil, orientat către rezultate, rezistent la stres.
Descrierea jobului
- Colaborarea cu furnizorii (experiența în achiziția de produse specifice domeniului instalațiilor electrice și automatizărilor constituie un avantaj):
- Analiza sortimentelor și grupurilor de sortimente de mărfuri;
- Negocieri, corespondență de afaceri în limba română și engleză cu furnizorii potențiali și cei deja existenți;
- Încheierea contractelor în condiții avantajoase pentru companie;
- Asigurarea plasării la timp a comenzilor către furnizori;
- Controlul furnizării comenzilor;
- Interacțiunea cu partenerii pe toate aspectele legate de livrarea mărfurilor.
- Redactarea rapoartelor de activitate;
- Pachet salarial motivant;
- Prime de concediu, de Crăciun și de Paște;
- Program de lucru fix (L-V 08.00-16.00);
- Mediu de lucru placut si profesionist.
Descrierea companiei
Elprest este o companie specializată în proiectarea și execuția lucrărilor de instalații electrice și automatizări, cu o experiență de 30 de ani în piață.
Joburi similare



