Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Manager achizitii

ROMCAB
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

  • Studii superioare finalizate;
  • Abilităti de organizare și planificare, capacitatea de a gestiona eficient programul si responsabilitățile, de a prioritiza sarcinile;
  • Abilități de adaptare și învățare rapidă, capacitatea de anticipa nevoile si schimbările astfel încât sa fim in pas cu activitățile din companie si din industrie;
  • Abilitatea de a analiza informațiile, de a identifica problemele și de a găsi soluții eficiente;
  • Capacitatea de a gestiona sarcini multiple simultan, de a dovedi profesionalism in condiții de presiune;
  • Responsabilitate, capacitatea de asumare a sarcinilor si de a lua decizii complicate;
  • Capacitatea de a lucra constant si susținut, orientat spre rezultat;
  • Implicare, onestitate, devotament si loialitate in toate activitățile desfășurate;
  • Spirit energic, deschidere, rezistenta la efort prelungit si stres;
  • Capacitate de a veni cu propuneri, inițiative de îmbunătățire continua si optimizare constanta
  • Excelente abilități de comunicare și relaționare interpersonală, spirit sociabil, empatic;
  • Interes pentru autoeducare si învățare continua, motivație pentru excelenta;
  • Abilitatea de a vorbi fluent limba romana si engleza, cunoasterea altor limbi de circulatie internationala prezinta avantaj;
  • Discreție și confidențialitate absolută în gestionarea informațiilor sensibile;
  • Experiență anterioară într-un rol similar reprezintă avantaj; ​
  • Disponibilitate de a calatori si de a efectua ore peste program, disponibilitate in weekenduri;
  • Cunoștințe avansate de operare PC și a programelor Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint);

Descrierea jobului

Directorul de achiziţii este persoana cu atribuţii directe în analiza, organizarea, proiectarea, implementarea şi controlul activitatii de aprovizionare si a activitatii de asigurare a transportului materiilor prime achiziţionate.

In acest sens răspunde de:
  • Organizarea si desfasurarea activitati de achizitii la nivel de companie;
  • Elaborarea politicilor, procedurilor si instrumentelor de lucru necesare gestionarii activitatii de achizitii;
  • Întocmirea planului lunar de achiziţii pe grupe de produse.
  • Adaptarea planului de achiziţii în funcţie de evoluţia cererii şi a stocurilor.
  • Achiziţia materiilor prime şi a materialelor;
  • Gestiunea bazelor de date cu furnizori;
  • Benchmarking concurenta;
  • Negocierea anuala a contractelor;
  • Interacțiunea și colaborarea cu departamentele companiei pentru a facilita comunicarea și a coordona proiecte și inițiative importante;
  • Incadrarea in bugetele stabilite.


Beneficii:
  • Contract individual de munca incheiat pe perioada nedeterminata, perioada de proba 3 luni;
  • Salariu NET 2000 euro/luna, bonusuri in funcție de targetele si obiectivele atinse;

Descrierea companiei

Romcab este una dintre cele mai dinamice companii europene producătoare de cabluri electrice. Activul cel mai valoros al companiei este capitalul uman, adaptabilitatea și experiența de peste 70 de ani. În ultimii cinci ani Romcab a investit puternic în utilaje de ultimă generație, în adoptarea de standarde de calitate înaltă și în formarea unei echipe dinamice și competente, fiind astfel poziționată excelent pentru a contribui, alături de clienții săi, la revoluția verde a Europei.

Publicat 8 Apr. 2024 Reactualizat 29 Apr. 2024 Expiră 8 Mai 2024
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.