Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

MANAGER ACHIZITII

ELECTRA M&E ROMANIA SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Studii superioare finalizate cu diploma de licenta in domeniul instalatiilor sau constructiilor ;
Experienţa pe o poziţie similară minim 5 ani;
Cunoaşterea limbii engleze la un nivel avansat;
Cunostinte avansate de utilizare pachet Microsoft Office;
Bune abilitati de organizare, planificare si previzionare;
Cunostinte foarte bune in domeniul tehnic (constructii si instalatii pentru constructii): compunerea, defalcarea si analiza preturilor;
Cunostinte in logistica materialelor si a lucrarilor;
Experienta de lucru intr-un sistem de planificare a resurselor companiei (Priority sau alt ERP);
Cunostinte juridice in legatura cu contracte de furnizare, executie lucrari, prestari servicii, etc. reprezinta un avantaj;
Abilitati dovedite de manager (stabileste obiective, aloca sarcini, monitorizeaza implementarea, dispune actiuni corective);
Bun comunicator (oral/scris, public/individual);
Orientat catre rezultat.

Descrierea jobului

Organizeaza activitatea de achizitii la nivelul companiei;
Analizeaza nevoile proiectului si elaborareaza un plan de achizitii agreat cu managerii de proiect;
Membru activ al echipelor de proiect, adaptează politica de achiziții la prioritățile companiei și proiectelor;
Analizeaza, compara si evalueaza ofertele primite (tehnic/ economic) prin intocmirea tabelelor comparative. Completeaza preturile de buget in care trebuie incadrata achizitia impreuna cu departamentul cost control.
Negocieaza ofertele primite din punct de vedere al pretului si termenului de livrare/prestare.
Participa la intalniri cu furnizori si prestatori.
Negocieaza contractele, pregateste drafturilor pana la semnarea acestora.
Emite si valideaza comenzile de achizitie, asigurand in timp util trimiterea lor si receptionarea acestora in conformitate cu bugetul aprobat si cu specificatiile si notele primite de la departamentele care solicita achizitia.
Urmareste comenzile pana la livrarea acestora in santiere.
Supervizează si asigura respectarea procedurilor interne referitoare la circuitul documentelor in societate (facturi fiscale, avize de expeditie, certificate de calitate, comenzi, anexe, procese verbale, situatii de lucrari);
Asigura suport logistic pentru livrarea materialelor in santier;
Elaborează politicile, procedurile şi instrumentele de lucru necesare gestionarii activităţii de achiziţii la nivel de companie;
Elaborează rapoarte cu privire la cheltuieli, la nivel de companie şi pe fiecare proiect;
Gestionează eficient stocurile;
Analizeaza piata pe diferite categorii de materiale, subcontractanti si prestatori de servicii.
Identifică noi furnizori de produse în scopul lărgirii portofoliului;
Evaluează periodic furnizorii în baza criteriilor specifice stabilite la nivel de companie (ex. Conditii de livrare, preturi etc.);
Verifică documentele primite de la furnizori astfel încât să corespundă normelor legislative;

Pachet salarial/beneficii:
Pachet salarial atractiv;
Telefon, echipament IT si auto;
Mediu de lucru profesionist;

Descrierea companiei

Activitatea principala a societatii Electra M&E Romania SRL o constituie lucrarile electromecanice (Electrice, HVAC, sanitare si stingere incendii). Societatea are in portofoliu lucrari executate precum Mall-uri, Cladiri de birouri, Hale industriale, Sali de Cinema. Pentru mai multe informatii despre companie puteti accesa linkul: https://electra-me.com/ro/.
Publicat 6 Mart. 2024 Reactualizat 3 Apr. 2024 Expiră 5 Apr. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.