MAINTENANCE OFFICER
ANCHOR GRUP S.A.
1 poziție
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
Cerinte:
- - Studii: superioare - inginer
- - Experienta intr-un post similar/in domeniu : minim 3 ani
- - Lb. engleza - nivel mediu
Descrierea jobului
Principalele responsabilitati:
- Coordonarea tuturor operatiunilor tehnice din cadrul cladirii de birouri;
- Gasirea si implementarea de solutii tehnice rapide pentru ︁︀︂︃︃︇︂︁︃︁fiecare problema tehnica aparuta;
- Identificarea si implementarea de solutii tehnice pentru reducerea costurilor privind consumurile de utilitati apartinand suprafetelor comune ale cladirii;
- Participarea la elaborarea planului de reparatii si intretinere anual pentru echipamentele vizate si monitorizarea implementarii actiunilor aferente;
- Coordonarea si supravegherea activitatilor subcontractorilor si furnizorilor de servicii pe linie tehnica/mentenanta;
- Coordonarea si implementarea activitatilor de reparatii capitale sau investitii Opex/ Capex;
- Participarea la planificarea anuală a bugetului (intretinere electromecanica, reparaţii, consumuri de utilitati, consumabile) si evidenta consumurilor de utilitati;
- Evaluarea tehnica anuala a echipamentelor cladirii;
- Intocmirea si implementarea programelor de mentenanta preventiva pentru echipamente electrice si de ventilatie/ climatizare;
- Verificarea planurilor tehnice aferente spatiilor comerciale in amenajare, reamenajare si relocare;
- Coordonarea altor prestatori de servicii, cu implicatii tehnice in cladire;
- Raspunde cererilor de natura tehnica primite din partea chiriasilor, clientilor sau partenerilor.
Descrierea companiei
ADMINISTRAREA IMOBILELOR
Publicat
13 Mai 2024
Reactualizat
3 Iun. 2024
Expiră
12 Iun. 2024
Joburi similare
-
- 5 Iun. 2024
Administrative specialist for non-EU work permits
OFF 2 WORK RECRUITMENT S.R.L.
Remote (de acasă)800 - 1000 EUR net / lună -