Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Maintenance Assistant - Philip Morris -Timisoara

INTERBRANDS ORBICO S.R.L.
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

✅Ce ne dorim de la tine?
  • Atestat de electrician (minim de tip B, gradul II, III sau IV);
  • Bune abilități de organizare a timpului de muncă;
  • Abilități de comunicare și capacitate de colaborare eficientă în echipă;
  • Studii medii de specialitate;
  • Carnet de conducere fără probleme (cat. B, C);
  • Fără antecedente penale;
  • Seriozitate, responsabilitate și implicare;
  • Abilități aritmetice;
  • Disponibil pentru lucru în sistem planificat, cu rute zilnice.

Descrierea jobului

✅Care vor fi responsabilitățile tale?
  • Instalezi și dezinstalezi casete luminoase și alte echipamente de comunicare (rafturi ușoare etc.) în cadrul magazinelor;
  • Efectuezi operațiuni de întreținere a instalațiilor de joasă tensiune necesare activității/funcționării echipamentelor de care ești responsabil (prize, becuri, prelungitoare, transformatoare alimentare LED-uri sau PPOSM);
  • Execuți măsurători specifice asupra zonelor desemnate în locațiile indicate, pentru a determina dimensiunile/forma obiectelor ce urmează a fi confecționate, la solicitarea reprezentanților Partenerului Philip Morris Trading;
  • Achiziționezi materiale de consum necesare desfășurării activității, conform instrucțiunilor primite de la reprezentanții Partenerului Philip Morris Trading;
  • Execuți rafturi speciale din materialele desemnate;
  • Respecți specificațiile tehnice de instalare și racordare electrică, normele SSM/SU;
  • Montezi și demontezi rafturile;
  • Preiei, transporți și te asiguri de montarea/demontarea echipamentelor/materialelor, la solicitarea reprezentanților Partenerului Philip Morris Trading;
  • Efectuezi verificări ale funcționalității, întreținere tehnică și curățare periodică pentru echipamentele instalate;
  • Asiguri activități de merchandising pentru produsele expuse în echipamentele de comunicare și respecți standardele de merchandising;
  • Întocmești rapoarte de activitate.

💼 Pachet salarial și beneficii:
  • Salariu brut lunar: 5983 RON, echivalent al unui salariu net lunar de 3500 RON;
  • Tichete de masa: 40 RON/zi;
  • Mașină de serviciu;
  • Asigurare medicală plătită de companie;
  • Prime de Crăciun și Paște;
  • Posibilitatea de a achiziționa produse din portofoliu la preț redus sau cu plata la salariu.
  • Bonus de recomandare - adu un prieten fain în echipă și te recompensăm.
  • Zile libere în plus, în funcție de vechimea în echipă.

Descrierea companiei

Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 30.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.

"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.

De ce să lucrezi pentru noi?

  • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
  • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
  • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
  • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
  • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.”
Publicat 4 Aug. 2025Reactualizat 1 Sept. 2025Expiră 3 Sept. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.