Candidatul Ideal
Cerințe
Studii
Diplomă de liceu sau echivalent (studii superioare reprezintă un avantaj).
Experiență
Experiență anterioară în gestionarea stocurilor sau în domeniul logistic ar fi un
avantaj.
Cunoștințe
Cunoștințe de bază în utilizarea computerelor și a software-ului de gestiune.
Abilități
Abilități de organizare, atenție la detalii și comunicare. Deținerea unui atestat
stivuitorist reprezintă un avantaj
Descrierea jobului
Monitorizarea și înregistrarea intrărilor și ieșirilor.
Realizarea inventarului periodic.
2. Recepția și Expedierea Produselor:
Recepția produselor din punct de vedere cantitativ și calitativ
verificarea conformității produselor cu documentele de transport.
Pregătirea, la timp, a comenzilor pentru clienți, verificarea conformității
între facturi și produsele ce se vor livra și semnalarea eventualelor
diferențe pentru corectarea acestora
3. Întreținerea depozitului:
Organizarea și menținerea curățeniei depozitului pentru a asigura un
spațiu de lucru sigur și eficient.
Asigurarea condițiilor adecvate de păstrare a produselor.
4. Asistență pentru agenții de vânzări:
Oferirea de informații agenților cu privire la stocul de produse.
Semnalizarea eventualelor diferențe dintre stocul fizic și cel scriptic.
5. Raportare:
Elaborarea fișelor de magazie și semnalizarea eventualelor diferențe între
stocul fizic și cel scriptic.
Comunicare cu conducerea privind nevoile de aprovizionare și tendințele
de vânzare observate.
Condiții de lucru
Lucrul într-un mediu de depozit, cu un program de lucru fix de luni până vineri
între ora 08:00 și 16:30.
Echipament de lucru
Școlarizare, dacă este cazul, pentru obținerea atestatului de stivuitorist
Descrierea companiei
Încântați să te cunoaștem, suntem Randstad România. Lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane și un partener de încredere atât pentru talente, cât și pentru parteneri. Oferim soluții echitabile, relevante și adaptate unei lumi a muncii în continuă schimbare. Prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – conectăm oamenii cu roluri semnificative și sprijinim organizațiile să-și construiască echipe diverse, agile și pregătite pentru viitor.
Combinăm o înțelegere profundă a pieței locale cu instrumente și tehnologii recunoscute la nivel global, pentru a livra soluții eficiente, personalizate și de impact. Misiunea noastră este clară: să devenim cea mai echitabilă și specializată companie de talente din lume. Investim în oameni, în abilitățile lor și în construirea unui mediu de lucru cu sens, apartenență și sustenabilitate. Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Oferim servicii complete de HR – de la recrutare și muncă temporară, la mobilitate internațională, outsourcing, dezvoltare, outplacement și consultanță. Cu o echipă de peste 100 de profesioniști și peste 17 ani de experiență, contribuim activ la transformarea pieței muncii din România. 📞 Tel: +0213 365 253 📧 Email: recruiting@randstad.ro 🌐 Detalii: www.randstad.ro



