Candidatul Ideal
Cerințe:
- Limba Engleza nivel conversational de baza
- Disponibilitate pentru munca fizică și ridicări grele.
- Flexibilitate pentru a lucra în schimburi rotative de zi și noapte.
- Capacitatea de a lucra cu atenție la detalii și de a stivui coletele cu grijă.
- Abilitatea de a învăța rapid și de a se adapta la diferite sarcini.
- Documente necesare pentru angajare disponibile și în stare bună.
Descrierea jobului
Principalele tale responsabilități vor include:
- Sortare: Vei sorta coletele cu ajutorul unei mașini de sortare și le vei plasa în containerele corespunzătoare pe baza codului poștal. Este important să stivuiești cu grijă containerele pentru a preveni deteriorarea coletelor.
- Transport intern: Vei goli și încărca camioanele cu containere pline de colete. De asemenea, vei parca containerele goale în locurile desemnate pentru a asigura un flux neîntrerupt al procesului. Înainte de a lucra în transportul intern, trebuie să înveți sarcinile de sortare pentru a putea ajuta echipa de sortare în situații de urgență.
- Contract inițial determinat, cu posibilitatea prelungirii pe termen lung, dacă totul decurge bine.
- Salariul porneste de la 14.40 euro/ora si poate ajunge cu sporuri pana la 28.80 euro/ora. Plata orelor lucrate se face saptamanal, in cont bancar (euro); calculul orelor lucrate (sporuri, aditionale) il veti regasi in contul din aplicatie, sub forma de payslip electronic (fluturas de salariu).
- Locatii de lucru diverse: Waalwijk, Breda, Nieuwegein, Zaltbommel, Den Bosch, Venlo, Tiel, Utrecht
- Oportunități de dezvoltare profesională și avansare în carieră.
- Un mediu de lucru dinamic și motivant.
Asigurăm:
- transportul în Olanda, pentru fiecare angajat, de la locul de cazare (Olanda) la locul de muncă și retur.
- cazare în Olanda! Costul aferent este dedus din salariul săptămânal!
- asigurare de sănătate în Olanda! Costul aferent este dedus din salariul săptămânal!
Descrierea companiei
Încântați să te cunoaștem, suntem Randstad România. Lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane și un partener de încredere atât pentru talente, cât și pentru parteneri. Oferim soluții echitabile, relevante și adaptate unei lumi a muncii în continuă schimbare. Prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – conectăm oamenii cu roluri semnificative și sprijinim organizațiile să-și construiască echipe diverse, agile și pregătite pentru viitor.
Combinăm o înțelegere profundă a pieței locale cu instrumente și tehnologii recunoscute la nivel global, pentru a livra soluții eficiente, personalizate și de impact. Misiunea noastră este clară: să devenim cea mai echitabilă și specializată companie de talente din lume. Investim în oameni, în abilitățile lor și în construirea unui mediu de lucru cu sens, apartenență și sustenabilitate. Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Oferim servicii complete de HR – de la recrutare și muncă temporară, la mobilitate internațională, outsourcing, dezvoltare, outplacement și consultanță. Cu o echipă de peste 100 de profesioniști și peste 17 ani de experiență, contribuim activ la transformarea pieței muncii din România. 📞 Tel: +0213 365 253 📧 Email: recruiting@randstad.ro 🌐 Detalii: www.randstad.ro