Candidatul Ideal
Experiență în vânzări in Modern Trade, preferabil FMCG;
Cunostinte solide despre mediul de afaceri; experienta in category management reprezinta un plus;
Abilitati excelente de comunicare si negociere, cu o buna intelegere a notiunilor financiare;
Puternice abilitati de analiza, planificare si prioritizare;
Deschidere, inițiativă, angajament și perseverență;
Cunostinte avansate MS Office;
Limba engleză nivel mediu;
Permis de conducere categoria B.
Descrierea jobului
Conduce procesul de negociere a contractelor anuale cu partenerii, in linie cu bugetul;
Implementează planul promo pentru fiecare partener si evalueaza impactul lui;
Pregateste previziunile (forecast) si bugetele comerciale la nivel anual, trimestrial, lunar;
Analizează continuu dezvoltarea clientilor, definind si maximizand oportunitatile de dezvoltare a afacerii
Prospectează permanent piața pentru identificarea de oportunități;
Reprezintă si promovează portofoliul Sanovita în conformitate cu strategia de business a companiei;
Consolidează si dezvolta relatiile cu partenerii;
Colaborează cu departamentele interne de support pentru dezvoltarea strategiei de business și implementarea acesteia.
Descrierea companiei
Zi de zi mai bine este o convingere – una optimistă și încrezătoare că ”mai binele” este întotdeauna posibil, că există cel puțin o soluție la orice dificultate întâlnită și că ține de fiecare dintre noi să avem o viață mai bună și să trăim mai sănătos. Zi de zi mai bine înseamnă să îți dorești să fii mereu mai bun. Azi mai bun ca ieri și mâine mai bun ca azi.
Zi de zi mai bine este un mod de a acționa – marile schimbări încep cu pași mici și continuă cu formarea de obiceiuri sănătoase. Un stil de viață sănătos și echilibrat este mai aproape și mai facil decât credem, prin mici îmbunătățiri aduse în viața noastră cotidiană: ce mâncăm, cum ne îngrijim corpul, ce facem pentru a fi echilibrați emoțional, cum ne organizăm mai bine timpul etc.
Zi de zi mai bine este și modul în care acționăm la nivel de companie – zi de zi suntem motivați de progres, de mai bine – nu doar pe plan operațional, ci și în viața consumatorilor noștri. Ținem pasul cu nevoile și dorințele lor și venim în permanență cu noutăți care să îi ajute să aibă o alimentație mai sănătoasă, le punem la dispoziție idei și surse de inspirație și îi susținem să trăiască așa cum își doresc, mai echilibrat, mai armonios, mai sănătos.



