Key account manager
Tara mea
2 poziții
Anunț verificat
Anunț verificat
Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.
Candidatul Ideal
- studii superioare finalizate;
- experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara;
- atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut;
- loialitate si confidentialitate;
- atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking;
- cunoscator în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express);
- excelente abilități de comunicare, negociere și colaborare cu partenerii IKA ;
- persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii si focusata pe rezultate ;
- capacitate de organizare si planificare a activitatilor atat pe termen scurt, cat si pe termen lung ;
- o buna cunoaștere a partenerilor IKA și a modului de lucru specific fiecarui pertener alocat ;
- experienta anterioara relevanta pe o pozitie similara;
- atitudine pozitiva, cu spirit de initiativa si cu simt al responsabilitatii crescut;
- loialitate si confidentialitate;
- atentie la detalii, acuratete si capacitate sporita de organizare a activitatii si de multi-tasking;
- cunoscator în detaliu a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook Express);
- excelente abilități de comunicare, negociere și colaborare cu partenerii IKA ;
- persoană organizată, responsabilă, atentă la detalii si focusata pe rezultate ;
- capacitate de organizare si planificare a activitatilor atat pe termen scurt, cat si pe termen lung ;
- o buna cunoaștere a partenerilor IKA și a modului de lucru specific fiecarui pertener alocat ;
Descrierea jobului
- Negocierea termenilor comerciali, listările în magazinele de tip key account și activitațile promoționale;
- Construcția și execuția planurilor de vânzări;
- Conceperea, dezvoltarea și implementarea planului de promovare;
- Efectuarea analizelor de produs, sortimentației și alte analize care-i oferă imaginea corectă a performantei produsului;
- Propunerea de articole noi in functie de cerintele pietei;
- Asigurarea unei bune derulări a contractelor de vânzari/colaborare dintre companie și parteneri;
- Gestionarea, organizarea și coordonarea activităților implicite ale relației de colaborare cu clienții;
- Responsabil de realizarea integrala a obiectivelor de vanzari in conformitate cu strategiile de dezvoltare stabilite de catre companie ;
- Vizite de piața regulate în rețelele key account de care este responsabil;
- Identificarea de noi oportunități și canale de dezvoltare;
- Construcția și execuția planurilor de vânzări;
- Conceperea, dezvoltarea și implementarea planului de promovare;
- Efectuarea analizelor de produs, sortimentației și alte analize care-i oferă imaginea corectă a performantei produsului;
- Propunerea de articole noi in functie de cerintele pietei;
- Asigurarea unei bune derulări a contractelor de vânzari/colaborare dintre companie și parteneri;
- Gestionarea, organizarea și coordonarea activităților implicite ale relației de colaborare cu clienții;
- Responsabil de realizarea integrala a obiectivelor de vanzari in conformitate cu strategiile de dezvoltare stabilite de catre companie ;
- Vizite de piața regulate în rețelele key account de care este responsabil;
- Identificarea de noi oportunități și canale de dezvoltare;
Descrierea companiei
Cooperativa Agricolă Integrată "Țara Mea" a fost înființată în anul 2014 din dorința inițiatorilor proiectului de a reuni cât mai mulți producători agricoli pentru a putea să-și desfacă marfă în marile lanțuri de magazine.
Cooperativa isi desfasoara activitatea la nivel national, operand cu peste 1000 de producatori si 20 de fabrici, cu care si-a propus sa se extinda si pe plan international printr-o gama larga de produse ce cuprinde conserve, lactate si branzeturi, oua, carne de pasare, porc, vita, oaie, produse de morarit si panificatie, dar si multe altele.
Cooperativa isi desfasoara activitatea la nivel national, operand cu peste 1000 de producatori si 20 de fabrici, cu care si-a propus sa se extinda si pe plan international printr-o gama larga de produse ce cuprinde conserve, lactate si branzeturi, oua, carne de pasare, porc, vita, oaie, produse de morarit si panificatie, dar si multe altele.
Publicat
15 Mart. 2024
Reactualizat
15 Mart. 2024
Expiră
14 Apr. 2024