Companie nouă? Primești un   Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€229)
Gratis

Key Account Manager

SC Groupama Asigurari SA
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Cerinte:

Studii superioare in marketing sau profil conex.
Experiență anterioara în analiza de marketing minim 3 ani;
Experienta anterioara in îmbunătățirea serviciilor pentru parteneri sau un rol similar – minim 2 ani;
Abilitati de a lucra cu Excel (obligatoriu) si cu date;
Abilități analitice puternice cu competențe în instrumente de analiză a datelor;
Excelente abilități de comunicare și interpersonale;
Abilitatea de a colabora eficient cu parteneri externi și echipe interne;
Familiaritatea cu industria specifică sau cu serviciile oferite de parteneri (de exemplu, servicii de call center, service auto etc).

Ce iti oferim:

· Program hybrid, sediu central - P-ta Romana (M.Eminescu 45), program 9.00 – 17.00.

· Zile de concediu suplimentare direct proportionale cu experienta anterioara generala (intre 21 si 27 zile de concediu);

· Beneficii precum: tichete de masa, asigurare de sanatate, carduri de reduceri la diversi furnizori, bookster, acces la biciletele Groupama etc.

· Mai multe despre Groupama – birouri, colegi si diverse situatii - in Campania CU BUNE SI CU RELE

https://www.youtube.com/playlist?list=PLY20vurWayI8x4UL_9Vm2uzKZbOXdSUTl

Descrierea jobului

Obiectivul noului coleg este de a optimiza serviciile furnizate de parteneri externi în numele companiei (call center, service auto etc). Acest rol implică un contact permament cu partenrii si analiza atat a serviciilor acestora cat si a feedback-ului clienților, conducând la dezvoltarea și implementarea de soluții strategice pentru a îmbunătăți calitatea generală a serviciilor pentru clienții Groupama.

Responsabilitati:

Urmareste si analizeaza indicatorii de calitate stabiliti pentru partenerii pe care ii gestioneaza,
Asigura o comunicare permanenta si eficienta cu partenerii pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite de acestia pentru clientii Groupama;
Propune şi asigură implementarea planurilor de măsuri pentru cresterea gradului de satisfactie a clientilor, integrand toate sursele disponibile ale vocii clientilor, inclusiv din sondaje si reclamatii;
Realizare actiuni continue de control al calitatii serviciilor partenerilor (audit recurent al apelurilor, organizare training, intalniri de status etc)
Participa la elaborarea si implementarea studiilor de cercetare de piata si analize legate de mediul intern şi extern, comportamentul clienţilor, vocea clientilor, nevoile clienţilor, profilul de piaţă şi activităţiile concurenţei.
Realizeaza prezentări ale concluziilor analizelor sau cercetarilor efectuate în cadrul departamentului, utilizand aplicatiile specifice (Power Point, etc);

Descrierea companiei

Groupama Asigurări face parte dintr-un grup internațional de asigurări și servicii financiare din Europa si este in prezent liderul pietei de asigurări din Romania. Grupul are o istorie de peste 100 de ani în Franța și a pătruns pe piața românească în anul 2007. Începând din 2018, Groupama a obținut în fiecare an certificarea Angajator de Top in Romania, acordată de Top Employer Institute din Olanda. La Groupama știm că succesul nostru este legat de motivaţia și performanța angajaților noștri iar de aceea investim constant în starea de bine, pregătirea și dezvoltarea oamenilor, având în vedere că aceștia sunt principala noastră resursă. Suntem o companie reală. Căutăm colegi la fel ca noi. Cu bune și cu rele.

Politica de confidentialitate: Protectia datelor dvs. cu caracter personal este deosebit de importanta pentru noi va rugam accesati Politica privind Caracterul Privat al Informatiilor la urmatorul link https://www.groupama.ro/politica-de-confidentialitate

Publicat 1 Mart. 2024 Reactualizat 31 Mart. 2024 Expiră 31 Mart. 2024
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.