Candidatul Ideal
Ce căutăm la tine?
- Minimum 1 an experiență într-un rol de management de magazin sau poziție similară.
- Abilități excelente de leadership și comunicare, capabile să motiveze și să inspire echipa.
- Orientare către client și înțelegerea profundă a ceea ce înseamnă un serviciu premium.
- Capacitatea de a lua decizii rapide și eficiente într-un mediu dinamic.
- Gândire analitică și creativă pentru îmbunătățirea constantă a experienței clienților.
- Abilități solide de planificare și organizare a resurselor și timpului.
- Cunoașterea fluentă a limbii engleze.
- Atenție la detalii, asumarea responsabilității și flexibilitate în fața schimbărilor.
Descrierea jobului
Dezvoltarea echipei magazinului:
- Conduce și gestionează procesul de recrutare pentru toate pozițiile din echipa magazinului.
- Coordonează și administrează procesele de gestionare a talentelor, dezvoltării și performanței în cadrul echipei magazinului.
- Organizează întâlniri individuale lunare cu membrii echipei sale.
- Programează și implementează sesiuni de formare și dezvoltare pentru echipa magazinului.
- Distribuie și planifică activitățile IQOS Brand Retail Advisor prin planuri lunare.
- Gestionează programul de lucru și orele echipei.
- Conduce întâlniri zilnice pentru distribuirea rolurilor (ex. casierie), atribuirea zonelor din magazin fiecărui angajat și stabilirea priorităților zilnice.
- Monitorizează rotația săptămânală a activităților IQOS Brand Retail Advisor.
- Supraveghează toate activitățile IQOS Brand Retail Advisor pentru a identifica zonele de îmbunătățire și pentru a se asigura că toți membrii echipei sunt activi.
- Se asigură că toate activitățile de vânzare respectă codul de practică PMI NCA și cerințele locale de reglementare.
- Oferă feedback regulat, coaching la locul de muncă și feedback constructiv în cadrul întâlnirilor individuale.
- Demonstrează prin exemplu comportamente legate de serviciul pentru consumatori și post-vânzare, interacționând direct cu consumatorii.
- Creează scenarii de rol (roleplay) în cadrul întâlnirilor zilnice și individuale pentru instruirea IQOS Brand Retail Advisor în domeniile vânzărilor și/sau serviciilor pentru consumatori ce necesită îmbunătățiri.
- Rapoartează săptămânal și lunar NPS-ul magazinului.
- Evaluează performanța echipei sale prin KPI-uri.
- Împarte sarcinile de deschidere/închidere a magazinului.
- Organizează stocul magazinului și îl verifică în mod regulat.
- Verifică expunerea produselor în magazin conform standardelor.
- Verifică calitatea mărfurilor livrate și, în cazul dispozitivelor defecte, le returnează la locația corespunzătoare.
- Verifică zilnic curățenia magazinului și contribuie activ pentru a oferi un exemplu echipei.
- Oportunitatea de a lucra într-un mediu care prioritizează inovația și satisfacția clientului.
- Un pachet salarial atractiv și bonusuri bazate pe rezultate.
- Traininguri personalizate pentru dezvoltarea abilităților de leadership și customer experience.
- Șansa de a contribui la dezvoltarea unui brand de succes și de a avea un impact real asupra satisfacției clienților.
- Oportunități de creștere profesională și personală într-un mediu dinamic.
Descrierea companiei
IQOS Retail este una dintre divizile Interbrands Orbico, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor de produse FMCG si Beauty din Europa, cu o prezenta activa in 24 de tari. In calitate de distribuitor, reprezentam peste 200 de marci globale de calitate superioara din diverse categorii: tutun, produse de ingrijire ale casei, ingrijire personala, produse alimentare, electronice. Interbrands Orbico are o echipa unita si puternica de profesionisti, numarand peste 2200 de angajati ce activeaza in peste 100 de filiale in intreaga tara.
Joburi similare