Candidatul Ideal
- mandatory higher education(completed or ongoing);
- B1 Italian and B1 English skills (mandatory);
- experience in back-office activities, financial/banking/accounting field it's a plus;
- analytical and decision making oriented;
- excellent communication and organizational skills;
- quick learner, motivated, responsible and team player;
- problem solving;
- Microsoft Office Analysis, teamwork, ability to work under pressure, detail-oriented, ambitious;
- open-minded, structured and result oriented personality;
- willing to learn new things;
- respectful to multicultural environment;
- pragmatic and problem-solving mind;
- good negotiator focused on win-win solutions;
- ability to work in challenging environment, "can do" and "extra mile" attitude.
Descrierea jobului
- correct and precise processing of day-to-day tasks related to banking activities;
- efficient performing of activities using specialized software and tools, according to predefined manuals, policies and procedures;
- provide support to the customers in Italian on topics related to various invoices or documents;
- developing of know-how aimed at continuous improving of own and team activity;
- sharing knowledge inside the team creating and maintaining good communication -relationships with all involved departments.
- business working program: Monday-Friday between 9am-18pm;
- a professional but still friendly work environment;
- access to our benefits platform with a dedicated budget that you will be able to use, in order to choose the most suitable benefits for you;
- healthcare services from one of the agreed providers;
- holidays accorded based on your working experience (21 up to 25 days);
- career in a leading international banking group, build on the diversity of its strong local roots;
- dynamic and challenging environment, full of growing opportunities.
Descrierea companiei
Încântați să te cunoaștem, suntem Randstad România. Lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane și un partener de încredere atât pentru talente, cât și pentru parteneri. Oferim soluții echitabile, relevante și adaptate unei lumi a muncii în continuă schimbare. Prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – conectăm oamenii cu roluri semnificative și sprijinim organizațiile să-și construiască echipe diverse, agile și pregătite pentru viitor.
Combinăm o înțelegere profundă a pieței locale cu instrumente și tehnologii recunoscute la nivel global, pentru a livra soluții eficiente, personalizate și de impact. Misiunea noastră este clară: să devenim cea mai echitabilă și specializată companie de talente din lume. Investim în oameni, în abilitățile lor și în construirea unui mediu de lucru cu sens, apartenență și sustenabilitate. Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Oferim servicii complete de HR – de la recrutare și muncă temporară, la mobilitate internațională, outsourcing, dezvoltare, outplacement și consultanță. Cu o echipă de peste 100 de profesioniști și peste 17 ani de experiență, contribuim activ la transformarea pieței muncii din România. 📞 Tel: +0213 365 253 📧 Email: recruiting@randstad.ro 🌐 Detalii: www.randstad.ro



