Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

Junior Project Manager Autorizations

Dr. Max SRL
1 poziție
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Ce așteptăm de la tine?
  • Să ai studii de licență finalizate (preferabil Inginer Constructor, Inginer Geodez, Arhitect);
  • Să ai experiență în proiectare construcții sau management construcții – minim 1 an;
  • Să ai cunoștințe de practici, standarde, normative utilizate în construcții, obținere autorizări;
  • Să ai abilități de comunicare verbală și scrisă;
  • Să ai abilități de coordonare proiecte multiple;
  • Să ai cunoștințe de limba engleză – nivel mediu;
  • Să ai cunoștințe de MS Office (Excel, Word și PowerPoint) – nivel mediu.

Descrierea jobului

Care sunt responsabilitățile postului?
  • Vei coordona procesul de autorizare la nivel național;
  • Vei organiza procesul de obținere a autorizațiilor de construire pentru amenajarea și modernizarea farmaciilor și pentru amplasarea reclamelor luminoase;
  • Vei centraliza datele cu privire la procedura de autorizare;
  • Vei menține legătura cu instituțiile abilitate care emit avize în construcții și cele care efectuează control privind calitatea în construcții;
  • Vei întocmi și vei depune documentația la primării și instituțiile abilitate, în vederea obținerii certificatului de urbanism, avizelor și a autorizației de construire;
  • Vei obține de la proprietarii spațiului închiriat acordurile, declarațiile, extrasele de Carte Funciară, dar și copii ale titlului de proprietate, necesare obținerii Autorizației de Construire;
  • Vei obține acordurile de la Asociațiile de proprietari sau locatari, necesare obținerii autorizațiilor de construire;
  • Vei comunica cu celelalte departamente (informări asupra stadiului autorizărilor și clarificări cu privire la prevederile legale în construcții);
  • Vei informa departamentele financiare cu privire la taxele ce trebuie plătite conform prevederilor legale în construcții;
  • Vei transmite planurile și autorizațiile obținute către departamentele interesate, precum și rapoarte cu stadiile intermediare obținute;
  • Vei coordona procedura de recepție la terminarea lucrărilor pentru autorizațiile de construire obținute;
  • Vei întocmi și vei depune documentația la primării și instituțiile abilitate, în vederea obținerii documentelor necesare pentru realizarea recepției la terminarea lucrărilor;
  • Vei păstra legătura cu furnizorii externi implicați în procedura de recepție la terminarea lucrărilor;
  • Vei păstra legătura cu departamentele implicate, în vederea furnizării documentelor necesare efectuării recepției (ex: note contabile, documente calitate execuție);
  • Vei efectua rapoarte cu stadiul procedurii de recepție la terminarea lucrărilor.



Ce îți oferim?

  • Mediu de lucru într-o companie stabilă de distribuție și retail farmaceutic cu acoperire națională, în care punem preț pe deschidere și colaborare între colegi;
  • Oportunitatea de a-ți desfășura activitatea la standarde internaționale, împreună cu o echipă de profesioniști, în depozite cu dotări tehnice și echipamente de cea mai bună calitate;
  • Investiție în dezvoltarea profesională și personală cu ajutorul programelor de training, a platformei de e-learning și a accesului gratuit la Bookster;
  • Venit salarial format din salariul fix competitiv, plus bonusuri de performanță în funcție de rezultatele obținute și sporuri pentru activitățile suplimentare;
  • Tichete de masă în valoare de 40 lei/zi lucrată, conform legislației în vigoare;
  • Bonusuri pentru angajați și cadouri pentru copiii acestora, cu ocazia diverselor sărbători;
  • Oferte speciale la achiziția de bunuri și servicii, asigurate de către partenerii companiei;
  • Pachet de servicii medicale la unul din cei mai mari furnizori de servicii medicale.

Descrierea companiei

Suntem ghidați de formula noastră de GRIJĂ (CARE), care se bazează pe patru valori: Orientare către client (Customer centricity), Ambiție (Ambition), Respect (Respect) și Implicare (Engagement). Ne diferențiem printr-un mediu transparent, unde ideile sunt ascultate, colaborarea este încurajată, iar implicarea este apreciată.

Descoperă oportunitățile de carieră pe drmaxromania.com/oportunitati-de-cariera/.

Publicat 23 Oct. 2025Reactualizat 23 Oct. 2025Expiră 22 Nov. 2025
Joburi similare
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.