Candidatul Ideal
Experiență de minimum 2 ani în domeniu, de preferat în Account Management sau Sales (obligatoriu in industria FMCG, Beauty, Personal care)
Studii superioare finalizate.
Abilități solide de analiză, organizare și comunicare.
Cunoștințe MS Office bune.
Cunoaștere fluentă a limbii Engleze (scris și vorbit).
Descrierea jobului
Ce vei face:
Suport în negocierea și dezvoltarea contractelor comerciale anuale și a condițiilor specifice cu clienții din portofoliu.
Asistență în planificarea și gestionarea bugetelor alocate clienților (inclusiv a alocărilor de tip Reduction™ Allowances).
Contribuție la elaborarea și implementarea strategiilor de vânzări și marketing.
Monitorizarea pieței, a concurenței și a datelor de sell-in/sell-out pentru a susține deciziile comerciale.
Pregătirea rapoartelor de evaluare și a previziunilor de vânzări.
Susținerea lansărilor de produse și promovarea imaginii companiei.
Program de lucru hibrid.
Locație: București, Sector 1.
Beneficii:
Salariu pe masura competentelor si abilitatilor tale + bonus anual
Tichete de masa 30 lei/zi
Abonament Regina Maria
25 zile CO
prima de Paste, Craciun, zi de nastere
oportunitati de dezvoltare si invatare in cadrul unei echipe stabile
Descrierea companiei
Încântați să te cunoaștem, suntem Randstad România. Lider mondial în domeniul serviciilor de resurse umane și un partener de încredere atât pentru talente, cât și pentru parteneri. Oferim soluții echitabile, relevante și adaptate unei lumi a muncii în continuă schimbare. Prin cele patru specializări – Operațional, Profesional, Digital și Enterprise – conectăm oamenii cu roluri semnificative și sprijinim organizațiile să-și construiască echipe diverse, agile și pregătite pentru viitor.
Combinăm o înțelegere profundă a pieței locale cu instrumente și tehnologii recunoscute la nivel global, pentru a livra soluții eficiente, personalizate și de impact. Misiunea noastră este clară: să devenim cea mai echitabilă și specializată companie de talente din lume. Investim în oameni, în abilitățile lor și în construirea unui mediu de lucru cu sens, apartenență și sustenabilitate. Randstad România este prezentă în București, Slatina, Sibiu, Brașov și Timișoara. Oferim servicii complete de HR – de la recrutare și muncă temporară, la mobilitate internațională, outsourcing, dezvoltare, outplacement și consultanță. Cu o echipă de peste 100 de profesioniști și peste 17 ani de experiență, contribuim activ la transformarea pieței muncii din România. 📞 Tel: +0213 365 253 📧 Email: recruiting@randstad.ro 🌐 Detalii: www.randstad.ro