Companie nouă? Primești un Anunț Business cu actualizare săptămânală Gratuit (€249)
Gratis
Joburi
Cariera
Te joci?
Salarii
Ofertă Companii
Cont nou
roen

IT Service Desk with French

Wipro Romania
4 poziții
Anunț verificat

Anunț verificat

Textul acestui anunț a fost verificat de echipa eJobs pentru a elimina posibile greșeli sau conținut discriminatoriu.

Candidatul Ideal

Candidate profile:

• University degree or High school degree with education in the field of computer science.

• Prior experience in tech support, desktop support, or a similar role.

• Fluent in both French (Native) and English.

• 2-3+ years of experience in IT support/Customer service role.

• Attention to detail and good problem-solving skills.

• Excellent interpersonal skills.

• Good written and verbal communication.

• Good Customer relationship management skills.

Descrierea jobului

What we are looking for:

• Excellent troubleshooting skills (O365/VPN/Skype/Printer/Active Directory/MS-Office etc.)

• Understanding of MAC and Windows 7 & 10,11 operating system

• Troubleshooting experience using remote control tools

• Experience working with ServiceNow to log, track, close tickets



Roles and Responsibilities:

• Providing Technical support to customers on phone or chats to solve their technical problems reported.

• Identifying hardware and software solutions.

• Troubleshooting technical issues.

• Diagnosing and repairing faults.

• Resolving network or computer issues.

• Installing and configuring hardware and software.

• Speaking to customers to quickly get to the root of their problem.

• Providing timely and accurate customer feedback.

• Talking customers through a series of actions to resolve a problem.

• Following up with clients to ensure the problem is resolved.

• Supporting the roll-out of new applications.

• Providing support in the form of procedural documentation.

• Managing multiple cases at one time.

Location:




Bucharest, Romania - on-site




Benefits:




• Attractive compensation package with a diverse set of social benefits (Private Pension Plan (Monthly Benefit budget, Medical insurance, Life insurance, Christmas bonus etc)

• Great career opportunity to work for one of the biggest brands in the world in a unique work environment

• Open-concept offices designed for both team work and relaxation with ping pong, billiards, foosball etc

• Child Birth Allowance

• Sport events sponsorship for employees

• Complex Record & recognition scheme ( both non-monetary and monetary options)

• Monthly subscription @ Bookster - the first modern library for companies in Romania

• Employee Referral Program with attractive incentive schemes

• Extra annual leave days depending on the total length of working experience at Wipro

• Growth opportunities through upskilling/ reskilling programs and a variety of learning and development platforms as well as through internal & external trainings and certifications

• Platform to actively participate and make an impact through Sustainability and Corporate Social Responsibility projects




This position offers a chance to be part of a forward-thinking company that values innovation and a progressive approach to technology. Interested candidates are encouraged to apply and join the team where they can make a significant impact.

Wipro is an advocate for positive change and conscious inclusion. As a global employer, we strive to create a diverse Wipro family by remaining committed to the development of our culture, diversity, equality, and inclusion in the workplace. All applicants welcome.

Descrierea companiei

Despre Wipro Limited

Wipro Limited (NYSE: WIT, BSE: 507685, NSE: WIPRO) este o companie mondială de tehnologie informațională, consultanță și servicii de afaceri. Utilizăm puterea calculului cognitiv, a hiper-automatizării, roboticii, cloudului, analiticii și a tehnologiilor emergente pentru a ne ajuta clienții să se adapteze la lumea digitală și să le facă succes. Wipro este o companie recunoscută la nivel global pentru portofoliul său cuprinzător de servicii, angajamentul puternic față de sustenabilitate și o bună cetățenie corporativă, avem o forță de muncă dedicată de peste 170.000, deservind clienții de pe șase continente.

Despre WIPRO în România

În România, Wipro are centre de dezvoltare în București și Timișoara și este prezent de mai bine de 10 ani. Astăzi, facilitățile companiei din România deservesc peste 30 de clienți din Europa, susținuți de peste 1200 de angajați. Clienții Wipro se desfășoară în industria bunurilor de vânzare cu amănuntul și a bunurilor de larg consum, a sănătății, a producției și a telecomunicațiilor, printre altele. Pentru a se potrivi cu planurile noastre de creștere, căutăm persoane entuziaste și autodidacte, cu abilități excelente de comunicare și servicii pentru clienți. Cu Wipro am construit o expertiză profundă în domeniu și diversele noastre oportunități de muncă variază în mai mult de 20 de limbi diferite:

- Contabilitate financiara

- Administrator HR

- Managementul comenzilor

- Relații Clienți

- IT / Suport tehnic

O carieră la Wipro înseamnă o oportunitate pe tot parcursul vieții de a vă explora potențialul, creșterea continuă și bucuria de a lucra la cele mai noi tehnologii alături de cele mai bune minți din industrie. O combinație inspirată de perspective de creștere, inovație continuă, fair-play și o cultură excelentă a muncii face din Wipro un loc exaltant în care să vă aflați.

Prin aplicarea la anunțurile de locuri de muncă Wipro, ne dați consimțământul pentru a procesa datele dvs. personale în scopul recrutării.

Publicat 28 Iul. 2025Reactualizat 28 Iul. 2025Expiră 27 Aug. 2025
Administrare cookies 🍪

Folosim cookie-uri pentru a-ți oferi o experiență presonalizată.

Permite activarea pentru a beneficia de avantajele lor.

Vezi politica noastră de cookies.